آخرین اخبار
در آستانه یوم الله سیزده آبان برگزار شد؛

یادواره شهدای حرم مطهر شاهچراغ(ع) و شهدای امنیت در اردبیل

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در مراسم بزرگداشت شهدای حرم شاهچراغ با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی سعی در هدایت کشور ما داشت، گفت: فضای حقیقی این بار نیز بر فضای مجازی پیروز شد.
اشتراک گذاری
11 آبان 1401
153 بازدید
کد مطلب : 1009

مراسم بزرگداشت شهدای حرم مطهر شاهچراغ(ع) و شهدای امنیت با حضور پرشور مردم ولایتمدار دارالارشاد اردبیل با سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در حسینه ثارالله برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین علیی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این یادواره به تلاش های روحانیون جهت حفظ دین اشاره کرد و گفت: روحانیون با ایثار خود تمام مشکلات و موانع در جهت حفظ دین و تعالی مردم تحمل خواهند کرد.

وی با بیان اینکه روحانیون و طلاب، ذره‌ای در دفاع از حریم اسلام و نظام اسلامی عقب‌نشینی نخواهد کرد، از ملت بصیر اردبیل که در فتنه‌های اخیر صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند قدردانی کرد و گفت: مردم اردبیل همواره حمایت خود را از نظام و اسلام اثبات کرده‌ و عملا نشان دادند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

حجت‌الاسلام علیی از ترور بعنوان  آخرین تیر دشمن برای مقابله با ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی نام برد و گفت: دشمن وقتی نتوانست اهداف فتنه‌انگیزانه خود را به کرسی بنشاند از باب ترور وارد شد.

وی ادامه داد: دشمن با تکیه بر فضای مجازی سعی در هدایت کشور ما داشت اما این بار نیز تیرش به سنگ خورد و فضای حقیقی این بار نیز بر فضای مجازی پیروز شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)، تقوای اجتماعی در جامعه را سرمایه اصلی نظام عنوان کرد و گفت: دشمن امروز از تمام توان خود برای باطل جلوه دادن انقلاب اسلامی استفاده می‌کند اما همواره با شکست مفتضحانه میدان را خالی کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن با ایران قدرتمند و قوی مشکل دارد، تصریح کرد: امروز استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی به قدرت ایران اقرار و به جایگاه عظیم ایران در عرصه جهانی معترف است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود ار ملت بزرگ ایران اسلامی خواست تا با حضور پرنشاط خود در یوم الله سیزده آبان ضمن نمایش قدرت، اتحاد و همبستگی ملت، فتنه اخیر دشمنان را نیز برای همیشه خاموش کنند.

سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، شعرخوانی وفا منافی از شاعران عاشورایی اردبیل و مداحی سوزناک عبداله داداشی از مداحان حسینی و شهیر دارالارشاد اردبیل از جمله برنامه های این مراسم در بزرگداشت شهدای حرم شاهچراغ(ع) و امنیت در اردبیل بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

بیانیه روز جهانی قدس
کنگره ملی شهدای اردبیل:

بیانیه روز جهانی قدس

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید
وصیت‌نامه شهید «معرفت‌الله آدینه»:

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.