آخرین اخبار

یادواره شهدای جعفرآباد مغان با محوریت اولین شهید انقلاب

یادواره شهدا با محوریت اولین شهید انقلاب در شهر جعفرآباد مغان با سخنرانی فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام برگزار شد.
اشتراک گذاری
11 بهمن 1401
196 بازدید
کد مطلب : 2231

یادواره شهدا با محوریت اولین شهید انقلاب در شهر جعفرآباد مغان با حضور سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل،مسئولان و اهالی غیور برگزار گردید.

سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل در این مراسم گفت:شهیدان با حرکت در مسیر قرآن، ولایت و مرجعیت زندگی مجاهدانه را در این دنیا تجربه کردند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت از سرمایه های کشور است و باید آنها را پاس بداریم. شهدا کارنامه افتخارآمیز این ملت هستند که عزت و شرافت را برای ملت ایران رقم زدند و امروز نیز ما امنیت خود را و کشور را مدیون خون آنها میدانیم.

وی با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم نقش بسیار مهمی در پیروزی کشورمان در دوران جنگ تحمیلی و سایر موفقیت‌های کشور در دوران پس از جنگ داشت افزود: دشمنان تحمل مشاهده پیشرفت انقلاب اسلامی را از نظر علمی و معنوی ندارد و از راه‌های مختلف می‌کوشند تا یاد شهدا از جامعه اسلامی زدوده شود، اما مردم ما با بصیرت و آگاهی خود این نقشه‌ها را باطل می‌کنند.

محمدی اصل ادامه داد: زمانی که انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده ونوپا بود دشمنان ایران وانقلاب برای سلطه به این کشور اسلامی جنگی نابرابر را برما تحمیل کردند ورزمندگان غیور با رشادت ودلاوری از همه هستی خود گذشتند ونگذاشتند یک وجب از خاک این مرزوبوم به دست دشمن بیفتد.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل با بیان اینکه نام بردن از شهدا افتخار و عزت به ارمغان خواهد داشت گفت: هر کس بخواهد از ویژگی‌های سرزمین خود اسم ببرد ابتدا باید شهیدان دیار خود را معرفی کند و با نام شهیدان از افتخارات کوچه و محله خود نام ببرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

بیانیه روز جهانی قدس
کنگره ملی شهدای اردبیل:

بیانیه روز جهانی قدس

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید
وصیت‌نامه شهید «معرفت‌الله آدینه»:

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.