آخرین اخبار
مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء:

مردم ایران با مهار فتنه عظیم، فاتح بزرگترین جنگ شناختی جهان شدند

مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء به فتنه بزرگ و آشوب سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این فتنه بزرگ که با همراهی بیش از کشور انجام گرفت، مردم ایران با مهار این فتنه عظیم، فاتح بزرگترین جنگ شناختی جهان شدند.
اشتراک گذاری
05 تیر 1402
145 بازدید
کد مطلب : 6981

سردار محمد رئوفی‌نژاد مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا، صبح دیروز در اجلاسیه شهدای شهرستان اردبیل که با حضور پرشور مردم شهیدپرور اردبیل در حسینیه ثارالله برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی در ۴۴ سال اخیر فراز و نشیب‌های مختلفی را سپری کرده و امروز به رغم همه فتنه‌گری‌ها و خباثت‌های دشمن در اوج امنیت، صلابت و اقتدار واقعی است.

وی با بیان اینکه آمریکا و متحدان غربی‌اش از سال ۲۰۰۱ میلادی تاکنون ۵/۵ میلیارد دلار برای تحمیل اندیشه لیبرال دموکراسی در جهان هزینه کرده‌اند، گفت: نتیجه آن جز شکست تفکرات و اندیشه‌های انحرافی آمریکا نبوده است

رئوفی نژاد گفت: دول غرب از تحریم ایران، روسیه، کوبا و بسیاری از کشورهای منطقه نه تنها نتیجه‌ای نگرفتند بلکه این حقیقت برای آنها آشکار شده که جنگ و تحریم بعد از گذشت سال‌های طولانی نتیجه و حاصلی به همراه نداشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از بصیرت و آگاهی به عنوان رمز موفقیت ایران در عبور از فتنه ها نام برد و خاطرنشان کرد: بصیرت و آگاهی ملت ایران در این ۴۴ سال مانع سنگ‌اندازی و خباثت دشمن در هجمه علیه انقلاب شده و قطعاً در ادامه این مسیر نیز مقاومت و بصیرت  کارساز است.

مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت: امروز نظام غرب به خوبی می‌داند که در برابر عظمت این ملت فتنه‌ها و تهدیدها نه تنها کارساز نیست بلکه زحمت مضاعف برای خود آنها است چراکه نمود و نشانه آن را در فتنه پاییز سال گذشته شاهد بود.

وی افزود: اگر روزگاری نظام غرب ملت ایران را عددی به حساب نمی‌آورد، امروز یکی از قدرت‌های تعیین کننده نظام نوین جهانی ایران در کنار چین و روسیه است که به محور قدرت و صلابت منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده اند.

مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا به سه خطر بزرگ آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت:  به اذعان متفکران غربی امروز روسیه، چین و ایران خطری جدی برای آمریکا و نظام غرب به شمار می‌رود که هر یک از این کشورها دارای ویژگی‌های برجسته ای هستند.

وی با بیان اینکه روسیه دارای قدرت نظامی برتر است گفت: چین نیز از قدرت اقتصادی بی رقیب برخوردار است بطوریکه دهه آینده، دهه قدرت نمایی اقتصادی چین خواهد بود و آمریکا و نظام غرب نمی‌تواند در برابر قدرت نمایی آنها بایستد.

رئوفی نژاد از ایران به عنوان سومین خطر برای آمریکا یاد کرد و گفت: ایران در کنار قدرت نظامی روسیه و قدرت اقتصادی چین یک خطر ایدئولوژیکی برای غرب محسوب می‌شود و آمریکایی‌ها می‌دانند که اصالت این نظام ایدئولوژیک که برگرفته از دین داری، بصیرت و مقاومت است، دشمنان را زمین گیر خواهد کرد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران بیرق اسلام ناب را بالا برده و در برابر نظام لیبرال دموکراسی به یک رقیب جدی تبدیل شده هر چند که غربی‌ها سعی می‌کنند بی بند و باری، بی عفتی، بی غیرتی و بی ناموسی را در قالب لیبرال دموکراسی ترویج و توسعه دهند اما بصیرت دینی ملت ایران مهمترین عامل بازدارنده است.

مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا در ادامه سخنان خود به آشوب‌های پائیز سال گذشته اشاره کرد و گفت: در اغتشاشات سال گذشته به عینه شاهد ترویج و تبلیغ اندیشه لیبرال دموکراسی بودیم که نشان داد آمریکا به دنبال ترویج لیبرال دموکراسی در ایران است.

وی گفت: غربی‌ها بر این باورند که باید تعصب، صیانت از ناموس و حیثیت را کنار گذاشت و به تفکر برگرفته از اندیشه انحرافی غرب روی آورد که در آن هیچ چیز برای انسان ملاک و معیار ارزش و باورهای انسانی نیست.

رئوفی‌نژاد گفت: برای مبارزه با ایدئولوژی ایران، نظام غرب سلاح لیبرال دموکراسی را به کار برده که نمونه‌هایی از آن را در فتنه سال گذشته شاهد بودیم، نمادهای اسلامی، دینی و مذهبی، اماکن ارزشی همچون حسینیه‌ها و مساجد، پرچم عزاداری، عکس شهدا و حجاب زنان مورد هتاکی قرار گرفت.

وی افزود: در ۳ ماه پائیز سال گذشته فتنه‌ها به حدی گسترده و وسیع بود که در داخل این اندیشه غرب ترویج می‌شد و از بیرون نیز عده‌ای سعی می‌کردند علیه انقلاب، فتنه نظامی و آشوب‌های داخلی را به راه اندازند.

مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با بیان اینکه  اتاق فکر غرب برای تدارک برنامه‌های ضد دینی سالها پیش آماده شده بود گفت: آنها از ایام کرونا استفاده کردند و با رصد عوامل تحریک‌پذیری جوانان با محوریت فضای مجازی و گوشی‌های تلفن همراه، برنامه‌های خود را به پیش بردند.

وی افزود: بیش از ۲۰ کشور در پشت سر این توطئه عظیم و نقشه طراحی شده به میدان آمدند تا در پائیز سال گذشته یک جنگ تمام عیار  شناختی و ترکیبی را علیه انقلاب اسلامی شاهد باشیم که چنین حرکتی در دنیا بی نظیر بود.

رئوفی‌نژاد در ادامه سخنان به برنامه های دشمنان در آشوب سال گذشته اشاره کرد و گفت:: آنها به دنبال سوءاستفاده از ۳ فرصت و گسل ایجاد شده جنسیتی، قومیتی و مذهبی در ایران بودند تا از این سه گسل برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کنند.

رئوفی نژاد  به فتنه عظیم استکبار در مهرماه اشاره کرد و گفت: مرگ مهسا امینی برنامه دشمنان را جلو انداخت چراکه آنها فرصت را برای اجرای برنامه‌های خود مناسب دیدند و در این راه همه دول غرب نیز پای کار آمدن که این نشان دهنده برنامه ریزی دقیق برای فتنه اخیر بود.

وی از آمادگی ورود نیروهای آموزش دیده  و تروریستها از سمت مرزهای غربی به در اوج فتنه خبر داد و گفت: دشمنان قصد نفوذ جدی‌تر به مرزها را داشتند که سپاه و ارتش با استقرار تجهیزات نظامی و موشک‌باران مقر آنها در شمالغرب کشور، فتنه عظیمی را در مرزها دفع کرد.

مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا تصریح کرد: همزمان ملت آگاه و بصیر ایران در صدد خاموش کردن این فتنه‌های داخلی و خارجی بودند اما عده‌ای سلطنت طلب، منافق و فریب خورده داخلی نیز بر شعله ور شدن این فتنه‌ها دمیدند تا شرایط سختی در کشور به وجود آید.

وی گفت: آنچه را که در فتنه سال گذشته برای ملت ایران پیروزی واقعی را رقم زد.

رئوفی نژاد بصیرت ملت ایران را برگرفته از بصیرت علوی و عاشورایی عنوان کرد و گفت: قطعاً این نظام با تکیه بر این ۲ عنصر و همراهی مردم همواره پیروز و مقتدر می‌ماند.

مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء به جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری جبهه مقاومتی که با فرماندهی حاج قاسم سلیمانی شکل  یافته بود نتیجه خوبی در تحولات منطقه‌ای رقم خورد و ائتلاف منطقه‌ای منهای آمریکا  در حال شکل گیری است که از جمبه می توان به ائتلاف دریایی ایران با کشورهای عربی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.