آخرین اخبار
طی سخنانی مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل: پیشکسوتان دفاع مقدس جزو سرمایه‌های معنوی جمهوری اسلامی هستند

«واحد» گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس جزو سرمایه‌های معنوی جمهوری اسلامی هستند.
اشتراک گذاری
03 آبان 1402
112 بازدید
کد مطلب : 7972

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل و سرهنگ «مسلم موسی زاده» مسئول ایثارگران تیپ ۴۰ آجا امروز (چهار شنبه) با حضور در منزل پیشکسوت جانباز  دوران دفاع مقدس «محمد باقر هاشمی»  دیدار و گفت‌وگو کرد.

واحد در این دیدار اظهار داشت: پیشکسوتان دفاع مقدس ذخایر ارزشمند نظام اسلامی و معدن علم، فکر و تجربه هستند و باید از تجربیات آن‌ها در پیشبرد برنامه‌های حوزه دفاع مقدس استفاده شود.

وی افزود: امروز با فراگیر شدن انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت گسترش پیدا کرده و فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ظالم در کل دنیا نهادینه شده است که همه این افتخارات از برکات جانفشانی‌ها، اخلاص و فداکاری جامعه فرهیخته، بزرگ، اثرگذار و ماندگار ایثارگران شامل شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، آزادگان و جانبازان است.

وی اظهار داشت: پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دوران دفاع مقدس و بعد از آن منشأ خدمات زیادی بوده و هستند؛ بر همین اساس جزو سرمایه‌های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌آیند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل تأکید کرد: گرامیداشت سابقه ایثارگری‌های پیشکسوتان دفاع مقدس وظیفه بزرگی است که بر دوش همه خدمتگزاران، دست‌اندرکاران و رهروان راه شهداست که تحقق این مهم نیازمند عمل به تکلیف است.

در ادامه  «محمد باقر هاشمی» به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.