آخرین اخبار

قدردانی سپاه از مردم استان برای حضور در برنامه‌های تشییع و تدفین شهدای گمنام

سپاه حضرت عباس(ع) با صدور پیامی از مردم استان اردبیل برای حضور در برنامه‌های تشییع و تدفین شهدای گمنام،دهه بصیرت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
14 دی 1401
74 بازدید
کد مطلب : 1784

سپاه حضرت عباس(ع) با صدور پیامی از مردم استان اردبیل برای حضور در برنامه‌های تشییع و تدفین شهدای گمنام،دهه بصیرت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد.

«بسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین»

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرام بخش و بهجت انگیز خود را در فضا می‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند.

حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی

در ایام فاطمیه شاهد حضور وصف ناپذیر مردم انقلابی و ولایتمدار استان اردبیل در مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکرهای مطهر ۱۰ شهید والا مقام هشت سال دفاع مقدس بودیم که این خود در واقع نشان دهنده این واقعیت است که شهدا زنده‌اند و نام و یاد آنها در دل‌ها جاودان است.

این حضور پر شور و شعور، نشانه پیوند ناگسستنی مردم بخصوص نسل جوان با شهدا، انقلاب اسلامی و ولایت و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که بحمدالله روز به روز در وجود مردم زنده و پایدارتر گشته و خواهد ماند.

علیرغم تلاش دشمنان در تبلیغ علیه انقلاب اسلامی ایران و مردم بالاخص نسل جدید جامعه در تغییر بینش و افکار مردم با دسیسه‌های گوناگون، اما شاهد استقبال کم‌نظیر مردم شهرهای مختلف استان از شهدای گمنام ، حضور در برنامه های دهه بصیرت و مراسمات گرامیداشت سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و برگزاری مجالس سوگواری در ایام فاطمیه (س) در شهرها و روستاهای استان اردبیل، حسینیه‌ها، مساجد و محافل عزاداری و برپایی مواکب و پذیرایی از خیل عزاداران در سطح استان بودیم که این خود حکایت از عشق و ارادت به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت «علیهم صلوات الله اجمعین» و شهدای والامقام دارد و قطعاً اجر و پاداش آن در نزد خداوند متعال محفوظ خواهد ماند.

سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل و بسیج اقشار استان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام از حضور حماسی، باشکوه همه مردم استان بویژه خانواده معظم و معزز شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس  قدردانی می شود..

امید است که در پرتو عنایات خاصه ائمه اطهار و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و مرجعیت حضرت امام خامنه‌ای، ادامه دهنده راه پر فروغ شهداء باشیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

بیانیه روز جهانی قدس
کنگره ملی شهدای اردبیل:

بیانیه روز جهانی قدس

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید
وصیت‌نامه شهید «معرفت‌الله آدینه»:

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.