آخرین اخبار
رئیس حوزه هنری استان اردبیل خبرداد:

رویداد ملی روایت حبیب در اردبیل برگزا می‌شود

رئیس حوزه هنری استان اردبیل از برگزاری رویداد ملی روایت حبیب در اردبیل خبر داد و گفت: این رویداد به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
11 دی 1402
104 بازدید
کد مطلب : 8517

مهیار سپهری از برگزاری رویداد ملی روایت حبیب در اردبیل خبر داد و گفت: سومین دوره رویداد ملی روایت حبیب همزمان با سراسر کشور در شب سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم در اردبیل برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل به شعار سال رویداد ملی روایت حبیب اشاره کرد و  گفت: با توجه به این که عنوان شعار این رویداد در سالجاری «جهان پهلوان حاج قاسم سلیمانی» است به همین مناسبت زورخانه علی ابن ابیطالب(ع) برای برگزاری آن در نظر گرفته شده است.

سپهری به حضور ورزشکاران و هنرمندان رشته‌های مختلف در این رویداد اشاره کرد و گفت: اجرای سرود، پخش نماهنگ، اجرای نمایش و هنرنمایی ورزشکاران رشته باستانی از بخش‌های این مراسم در اردبیل است.

وی به سخنران این برنامه اشاره کرد و گفت: تحلیل و بررسی مولفه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی توسط سردار کریمیان و روایت خاطرات جبهه مقاومت توسط هوشنگ عبدی از بخش‌های دیگر این رویداد است.

گفتنی است رویداد ملی روایت حبیب با مشارکت ادارات و سازمان‌های مختلف از جمله استانداری، شهرداری، سپاه، ورزش و جوانان، صدا و سیما، بهزیستی، بسیج هنرمندان روز ۱۲ دی‌ماه مصادف با شب سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۹ الی ۲۱ در محل زورخانه علی‌بن‌ابیطالب(ع) برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.