آخرین اخبار
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران:

راهبرد محبت با نگاه حاج قاسم علاج کشور در رفع مشکلات است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران در سالروز شهادت سردار دلها در اردبیل گفت: امروز باید همه وجودمان نسبت به مردم مهربانی بشود همان گونه که حاج قاسم عمل می‌کرد.
اشتراک گذاری
13 دی 1401
167 بازدید
کد مطلب : 1776

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران صبح امروز در مراسم سالروز شهادت سردار دلها در حسینیه ثارالله اردبیل، با تاکید بر الگوگیری از حاج قاسم و  به کارگیری راهبرد نگاه قرآنی در زندگی گفت:  امروز باید همه وجودمان نسبت به مردم مهربانی بشود همان گونه که حاج قاسم عمل میکرد؛ با محبت باید دلها را بهم نزدیک کنیم باید سر انگشت ولی را ببینیم کجا را نشانه گرفته است، دشمن ما آمریکا و  صهیونیستها هستند، ممکن است چند تا جوان فریب بخورند اما آنها دشمن ما نیستند و فرزند ما هستند.

وی افزود:در برهه کنونی که دشمنان با شعارهای فریبنده ای همچون زن، زندگی و آزادی به دنبال تفرقه و اختلاف در بین مردم ایران هستند، باید راهبرد محبت و فرهنگ قرآنی که حاج قاسم مصداق  بارز آن بود، زنده شود .

حجت‌الاسلام تویسرکانی تصریح کرد:مسئولان حاج قاسم را در مردمداری الگو قرار دهند؛ این سردار دلسوز بود شعار نمی داد و خالص بود ما به این نوع از مدیران و مسئولان نیاز داریم؛ مسئول بی‌تفاوت و متکبر نفوذی شیطان در سیستم ولایی است .

وی  با تاکید بر اینکه  حاج قاسم به دنیا و حوادث تحلیل قرآنی داشت، تصریح کرد: وی با قرآن عجین بود و همین راهبرد قرآنی به او آرامش و خط فکری می‌داد؛ نگاه قرآنی به حوادث خیلی مهم است چراکه در این راهبرد فقط رضایت پروردگار مهم است و بر این اساس بود که حاج قاسم معتقد بود آنی که باید ببیند می بیند، رضای خدا برایش مهم بود دنبال رضای الهی بود به جایی برسد که خدا او را قبول کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: رفتار قرآنی حاج قاسم خیلی مهم  بود؛ این شهید مصداق این آیه  “الَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَىالکُفّارِرُحَماءُ بَینَهُم” بود، سرسوزنی آشتی با مستکبرین وصهیونیستها نداشت ولی در برابر مسلمان با محبت و مهربانی همه را مجذوب خود می‌کرد.

انتهای پیام

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.