آخرین اخبار
رئیس قرارگاه جهاد تبیین:

جبهه مقاومت امروز آماده‌تر از هر زمانی است

رئیس قرارگاه جهاد تبیین کشور گفت: امروز جبهه مقاومت آماده و مصمم‌تر از هر زمان دیگری است و همان طور که سید حسن نصرالله گفت، تاکتیک و استراتژی مقاومت را نه در سخنرانی بلکه در میدان خواهید دید.
اشتراک گذاری
27 آبان 1402
114 بازدید
منبع : سبلان ما
کد مطلب : 8160

عظیم ابراهیم‌پور روز شنبه در تجمع بزرگ مردم اردبیل در پیاده راه عالی قاپو و در حمایت از مردم مظلوم غزه اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت، آماده‌تر و مصمم‌تر از هر زمانی است و  و همان طور که سید حسن نصرالله  در سخنرانی اخیرشان گفت، تاکتیک و استراتژی مقاومت را نه در سخنرانی بلکه در میدان خواهید دید.

وی تصریح کرد:  امروز و با وجود اینکه اسرائیل به اندازه سه بمب هسته‌ای مردم غزه را بمباران کرده است، اما با صبر و مقاومت مردم غزه زمینگیر شده است  وعلاوه بر این زیرساخت‌های نظامی و راداری این رژیم  نیز نابود شده است.

رئیس قرارگاه جهاد تبیین کشور اضافه کرد: همان گونه که حضرت موسی(ع) در مقابل مثلث زر و زور و تزویر قرار داشت و فرعون و قارون و هامان با حمایت و پشتیبانی یکدیگر با حضرت موسی(ع) مقابله می‌کردند و امروز هم صهیونیسیم تجلی همان مثلث زر و زور و تزویر تاریخی است و ههیونیست‌های خون آشام امروز در غزه مرتکب جنایت می‌شوند اما ما افتخار می‌کنیم که اولین ملت و امتی هستیم که جلو برنامه‌های این جریان خون آشام و جنایت‌های آن ایستادیم.

وی با اشاره به شکل‌گیری یک نظم جدید جهانی بیان داشت: یکی از شاخصه‌های نظم جدید انزوای آمریکا در نظام بین المللی است کما اینکه  امروز این کشور با۵۷۶ هزار میلیارد دلار بدهی ابر بدهکار اقتصادی دنیاست و دلار آمریکا در حال حذف شدن از معادلات اقتصادی است و از طرف دیگر این کشور از درون هم در حال فروپاشی است و ایالت‌های مختلف آن اعلام خودمختاری می‌کنند.

ابراهیم پور گفت: انتقال قدرت از اروپا و آمریکا به آسیا شاخص دیگر نظم جدید جهانی است که در نظم جدید قدرت‌های بزرگ به واسطه جایگاه ایران به کشور ما نیاز خواهند داشت .

وی جهانی شدن تفکر مقاومت را از دیگر شاخصهای نظم جدید جهانی دانست و گفت: واقعیت این است که آمریکا دیگر در نظم جدید جهانی محور نیست به طوری که برژنیسکی از نظریه‌پردازان معروف آمریکایی اعتراف می‌کند که چه بخواهید و چه نخواهید دنیا وارد مرحله تاریخی شده است که تابلوهای آن را (امام) خمینی(ره) و آیت الله خامنه‌ای قبلا نصب کرده‌اند.

رئیس قرارگاه جهاد تبیین کشور به تحلیل ژئوپلتیک حوادث غزه پرداخت و گفت: یکی از سریع‌ترین و ارزان‌ترین مسیرهای جاده ابریشم از مسیر ایران به سمت ترکیه و اروپاست اما آمریکا مخالف این مسیر است و به دنبال اجرای خط و مسیر جایگزینی هستند که در راستای آن طرح صلح ابراهیم هم با برخی کشورهای منطقه امضا شد.

ابراهیم پور یادآورشد: یکی از مفاد ضمنی این طرح، نابودی فلسطین غزه و حماس برای برقراری امنیت جاده ابریشم است که قرار بود اول ۲۰۲۴ این جنگ شروع شود اما حماس با حمله خود پیش‌دستی کرد و با این اقدام هم کل این طرح منتفی شد و هم خیانت کشورهای عربی به فلسطین برملا شد.

وی با اشاره به شکاف بین دولت‌ها و ملت‌ها در تحولات اخیر گفت: در هفته‌های اخیر ملت‌های آمریکا، انگلیس، آلمان هلند، فرانسه ایتالیا در حمایت از مردم غزه تظاهرات کردند اما دولت‌های این کشورها حامی اسرائیل هستند.

رئیس قرارگاه جهاد تبیین کشور از سوی دیگر برخی کشورهای منطقه علیرغم شعارها و لفاظی‌ها علیه اسرائیل پشت پرده نفت و غذای مورد نیاز این رژیم را تامین می کنند و انتظار می رود ملتهای این کشورها این سیاست نفاق آمیز را برملا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.