آخرین اخبار
با حضور جمعی از مسئولان نظامی استان برگزار شد؛

آئین استقبال از پیکر مطهر ۳ شهید تفحص شده در اردبیل+عکس

آئین استقبال از پیکر مطهر 3 شهید تفحص شده استان اردبیل با حضور جمعی از مسئولان نظامی در فرودگاه اردبیل برگزار شد.
اشتراک گذاری
25 اردیبهشت 1402
220 بازدید
منبع : سبلان ما
کد مطلب : 5214

آئین استقبال از پیکر مطهر ۳ شهید تفحص شده استان اردبیل با حضور جمعی از مسئولان نظامی در فرودگاه اردبیل برگزار شد.

شهید یوسف اصغری از اهالی شهر قصابه مشگین‌شهر ، شهید صفر رجبی از اهالی سلطان‌آباد اردبیل و شهید نصرت‌الله منصورپور اهل هشتجین شهرستان خلخال از شهدای تازه تفحص شده استان اردبیل هستند که پیکر مطهر آنها پس از حدود چهار دهه شناسایی و به آغوش خانواده بازگشتند.

مسئولان شهرستان مشکین شهر برای آئین استقبال از پیکر شهید یوسف اصغری روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۶ در مقابل سپاه قدیم شهرستان مشگین شهر (دروازه جنب جهاد کشاورزی) برنامه تدارک دیده اند و همان شب مراسم شبی با شهید در مسجد امیرالمومنین (ع) مشگین شهر برگزار خواهد شد.

روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) راس ساعت ۹ صبح پیکر پاک این شهید از مقابل مسجد امیرالمومنین (ع) به طرف گلزار شهدای زادگاهش شهر قصابه تشییع خواهد شد و از عموم مردم شهید پرور شهرستان مشگین شهر جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت به عمل آمده است.

فضای شهرستان‌های خلخال و اردبیل در این روزهای بارانی از رایحه خوش شهید عطرآگین می‌شود و مسئولان با همراهی قشرهای مختلف مردم بخصوص خانواده های شهدا و ایثارگر برای استقبال و همراهی گرم از یادگاران خود برنامه ریزی کرده اند تا آلاله های افتخار را نه به خاک بلکه به دلهایشان بسپارند تا چراغ یادشان همواره فروزان بماند.

 

انتهای پیام/ج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.