آخرین اخبار

یادواره شهدای اطلاعات عملیات استان اردبیل برگزار شد

یادواره شهدای اطلاعات عملیات استان اردبیل همزمان با سالروز شهادت سردار شهیدحسن باقری از فرماندهان دوران دفاع مقدس و بنیانگذار اطلاعات عملیات در جنگ تحمیلی با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
اشتراک گذاری
10 بهمن 1401
200 بازدید
کد مطلب : 2190

یادواره شهدای اطلاعات عملیات استان اردبیل همزمان با سالروز شهادت سردار شهیدحسن باقری از فرماندهان دوران دفاع مقدس و بنیانگذار اطلاعات عملیات در جنگ تحمیلی با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و همرزمان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف بسیج بصورت ویدئو کنفرانس ملی در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.


جواد صبور از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اطلاعات عملیات به تبیین کار جهادی و با ارزش رزمندگان اسلام در عملیات‌های اطلاعاتی پرداخت و گفت: بدون ایثار شهدای اطلاعات عملیات، کمتر عملیاتی با موفقیت به سرانجام می رسید.

وی افتخار آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: امروز پیشروی در جبهه مقاومت و خنثی کردن تاکتیک‌های دشمنان تروریست بدون عملیات‌های اطلاعاتی ممکن نیست.

این فرمانده دوران دفاع مقدس به راهبرد جهانی شدن اشاره کرد و گفت: جبهه مستضعفین با رشادت‌های فرماندهانی چون باکری و همت، باقری و سلیمانی می‌تواند پایه‌های تمدن نوین اسلامی را بنها نهد.

وی در ادامه سخنان خود به به اهانت غربی‌ها به ساحت قرآن کریم و سپاه پاسداران اشاره کرد و با یادآوری حماسه آفرینی‌های رزمندگان بزرگ دیار آذربایجان گفت: منطقه آذربایجان در ادوار مختلف فرماندهان و قهرمانان بزرگی تقدیم ایران اسلامی کرده و خواهد کرد که نام هر یک از این فرمانده‌هان همچون شهیدان باکری و یسری لرزه بر دستان و زانوهای دشمنان انداخته و زبانهایشان را لال کرده است.

صبور در پایان سخنان خود در آستانه ۴۴ امین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواستار جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه شد و گفت: نباید از روایت و تبیین رشادت‌ها و حماسه سازی‌های فرماندهان خود در دوران دفاع مقدس غفلت کنیم.

وی تصریح کرد: گرامیداشت حماسه‌سازی‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس علاوه بر خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، در جامعه امیدآفرین نیز است

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

بیانیه روز جهانی قدس
کنگره ملی شهدای اردبیل:

بیانیه روز جهانی قدس

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید
وصیت‌نامه شهید «معرفت‌الله آدینه»:

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.