آخرین اخبار
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل:

نمایشگاه نقاشی «جلوه های ایثار» در اردبیل برگزار می شود

مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه نقاشی جلوه های ایثار در اردبیل خبرداد و گفت: این نمایشگاه همزمان با هفته دفاع مقدس در اردبیل برپا خواهد شد.
اشتراک گذاری
28 شهریور 1401
314 بازدید
کد مطلب : 518

مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه نقاشی جلوه های ایثار در اردبیل خبرداد و گفت: این نمایشگاه که همزمان با هفته دفاع مقدس در اردبیل برپا خواهد شد مجموعه آثار عسگر حقی از هنرمند جوان و مطرح اردبیلی به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: نمایشگاه نقاشی پرتره جانبازان و ایثارگران بیمارستان ایثار، یکی از شاخص‌ترین اتفاقات در عرصه هنرهای تجسمی استان در چند سال اخیراست و طی چندین سال تلاش هنرمندانه از چهره جانبازان و ایثارگران کل کشور که در بیمارستان ایثار اردبیل بستری هستند، نقاشی شده است.

ازاد گفت: نمایشگاه نقاشی «جلوه های ایثار» به همت حوزه هنری استان اردبیل و با مشارکت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، بیمارستان ایثار شهید پاریاب اردبیل و کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل روز سه‌شنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰  افتتاح و تا ۳۱ شهریورماه در نگارخانه زنده‌یاد شهرام رضایی به نشانی اردبیل، بالاتر از میدان علی‌آباد، روبروی نیروگاه برق، حوزه هنری استان، همه روزه به جزء روزهای تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۴ میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

عسگر حقی متولد ۱۳۵۳ در اردبیل و دانش‌آموخته رشته گرافیک در مقطع کاردانی می‌باشد. وی نقاشی را از سال ۱۳۸۲ به‌صورت حرفه‌ای دنبال کرده و کسب چندین عنوان ملی و حضور در بیش از ۱۰ نمایشگاه گروهی از جمله فعالیت‌های ایشان است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

بیانیه روز جهانی قدس
کنگره ملی شهدای اردبیل:

بیانیه روز جهانی قدس

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید
وصیت‌نامه شهید «معرفت‌الله آدینه»:

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.