آخرین اخبار
همزمان با شهادت فاطمه الزهرا (س) و ورود پیکر شهدای گمنام؛

مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدای گمنام در فرودگاه اردبیل

مراسم استقبال از پیکر مطهر ده شهید گمنام دفاع مقدس در فرودگاه اردبیل با شکوه خاصی برگزار شد.
اشتراک گذاری
03 دی 1401
299 بازدید
کد مطلب : 1433

مراسم استقبال از پیکر مطهر ده شهید گمنام دفاع مقدس در فرودگاه اردبیل با شکوه خاصی برگزار شد.

این مراسم با حضور مسئولین استانی و مردم خطه شهید پرور اردبیل در محل سالن شماره ۳ فرودگاه اردبیل (ترمینال حجاج )در روز سوم دی ماه و در ایام فاطمیه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با ایراد سخنرانی در شان و منزلت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله‌، و شان و منزلت شهدای گمنام و انس و الفت این شهدا با این بانوی گرامی اسلام پرداختند.

حجت الاسلام علیی گفت: کوثر تلاقی قرآن و ولایت است و مصداق این کوثر همین شهدا هستند و شهدا بصیرترین افراد و شهدا احیاگر هستند.

وی افزود: این شهدای گمنام در عصر حاضر به مانند قطرات باران برای زدودن ناپاکی از جامعه هستند. امروز دشمنان از روشهای مختلف برای آلوده و شبه افکنی جامعه اسلامی گام برمی دارد و لیکن وجود این شهدای گمنام در هر نقطه از جامعه برای خنثی سازی نقشه های آنان هستند.

وی گفت: مظهر قدرت اسلام و جامعه اسلامی، همین شهدا هستند و کسانی با دسیسه های مختلف سعی دارند که یاد شهدا کم رنگ شود لیکن با جهاد کبیر وظیفه داریم یاد و نام شهیدان را همیشه زنده بداریم.

ایشان در ادامه افزود: این شهیدان راه خدا را طی کردند و برای تعالی اسلام قدم برداشتند و در این راه شهید شدند. و انشاءالله امروز با پاسداشت و گرامیداشت این شهیدان گمنام در هر نقطه از سرزمین ایران اسلامی و در این ایام فاطمیه، پیرو واقعی شهدا و ائمه اطهار و اولیای خدا باشیم.

شایان ذکر است که استان اردبیل میزبان ده شهید گمنام دفاع مقدس در ایام فاطمیه است که ۶ شهید در شهر اردبیل ( ساختمان ستاد سپاه استان، فرماندهی انتظامی استان، حوزه علمیه خواهران اردبیل، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، تیپ ۳۷ حضرت عباس علیه السلام، روستای حور ) ۴ شهید گمنام در شهرستان‌های نمین، خلخال، بیله سوار، پارس آباد تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

نوشته های مشابه

بیانیه روز جهانی قدس
کنگره ملی شهدای اردبیل:

بیانیه روز جهانی قدس

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید
وصیت‌نامه شهید «معرفت‌الله آدینه»:

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.