آخرین اخبار

برگزاری جلسه هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام استان اردبیل

جلسه هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام استان اردبیل در شهرستان گرمی با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان گرمی برگزار شد.
اشتراک گذاری
22 آبان 1402
95 بازدید
کد مطلب : 8081

جلسه هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام استان اردبیل صبح امروز (دوشنبه) با حضور «علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل و جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و متولیات یادمان شهدای گمنام در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان گرمی برگزار شد.

«علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در این جلسه اظهار داشت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) استان اردبیل میزبان شهدای گمنام خواهد بود.

وی افزود: شهدا مظهر قدرت اسلام و جامعه اسلامی هستند و در عصر حاضر مانند قطرات باران برای زدودن ناپاکی از جامعه هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل عنوان کرد: شهدا برای بیرون کردن دشمن ستمگر، از جان خود مایه گذاشتند و با چنگ و دندان سپر بلا بودند تا گزندی به ارزش‌های دین اسلام وارد نشود و تا آخرین قطره خون بر سر آرمان‌های خود ماندند.

وی گفت: خوشبختانه مسئولین شهرستان گرمی و مردم شهیدپرور این شهرستان همواره در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت در برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس پیشتاز بوده‌اند و امیدواریم امسال نیز همانند سال‌های گذشته مراسم باشکوهی با حضور مردم گرمی در مراسمات استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام صورت گیرد.

این مسئول متذکر شد: هم اکنون تعدادی از نقاط در سراسر استان جهت تدفین شهدای گمنام در سال جاری شناسایی شده‌اند و استان اردبیل امسال همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) میزبان شهدای گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.