آخرین اخبار
با حضور مشاور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء برگزار شد؛

اجلاسیه شهدای شهرستان اردبیل در حسینه ثارالله+ عکس

اجلاسیه شهدای شهرستان اردبیل با روایتگری مشاور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء در حسینه ثارالله اردبیل برگزار شد.
اشتراک گذاری
05 تیر 1402
133 بازدید
منبع : سبلان ما
کد مطلب : 6978

صبح دیروز یک شنبه اجلاسیه شهدای شهرستان اردبیل با حضور سردار محمد رئوفی نژاد مشاور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء، سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، حجت الاسلام حسین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)، سید محمد اعتماد اعجازی فرماندار اردبیل، مسئولین دستگاه های اجرایی استان اردبیل، اعضای کمیته های ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل، خانواد ههای شهدا و بسیجیان و مردم ولایتمدار اردبیل در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد.

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در این اجلاسیه گفت: پیام انقلاب اسلامی که به گوش آزادیخواهان جهان رسیده زمینه ساز یک اتحاد واقعی علیه مستکبران روزگار شده تا آمریکا و همدستان منطقه‌ای و جهانی او در واهمه و هراس قدرت نمایی این جبهه ارزشی باشند.

وی پاسداشت نعمت ولایت را به ملت ایران یادآور شد و گفت: تا زمانی که در خیمه ولایت هستیم، دشمن نمی‌تواند کوچک‌ترین ضربه و هجمه‌ای را برای ما ایجاد کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در گذر از این سختی‌ها و مشکلات باید قدر نعمت ولایت و امامت جامعه را بدانیم و اجازه ندهیم تا در این مسیر غبار و فتنه‌ای شکل بگیرد.

وی از ولایتمداری، بصیرت افزایی و در کنار آن حفظ حجاب و عفاف به عنوان عناصر تشکیل دهنده انقلاب اسلامی نام برد و گفت: دشمن در یک جنگ نابرابر ترکیبی تلاش می‌کند تا اراده ملت ایران را در سنگر دفاع از انقلاب سست کند  غافل از اینکه زنان و مردان غیرتمند این مرز و بوم صیانت کننده ارزش‌ها و آرمان‌ها انقلاب اسلامی هستند.

محمدی اصل فضاسازی‌های گسترده غربی‌ها را در ترویج اندیشه لیبرال دموکراسی یادآور شد و گفت: جمهوری اسلامی ایران نه تنها حاکمیت لیبرال دموکراسی را مخدوش و بی هویت کرده بلکه با ارائه تفکر و مدل نوین سعی کرده تا اساس دین باوری و اعتقادات را در بین ملت‌های آزادیخواه ترویج و توسعه دهد.

وی شایستگی این تفکر ارزشمند را یادآور شد و گفت: در این شرایط سخت ما به شناخت راه شهدا نیاز داریم تا بتوانیم در سنگر انقلاب همواره آگاه، هوشیار و بصر عمل کنیم.

محمدی اصل یاد و خاطره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان، علما، فضلا و روحانیان مبارز در راه اسلام را گرامی داشت و اظهار کرد: امنیت، عزت، استقلال و همه دارایی‌های این نظام را مرهون خون شهدا هستیم.

وی برگزاری ۳۱۰ برنامه و یادواره خانگی شهدا و پیش اجلاسیه های مختلف را یادآور شد و تصریح کرد: ۲۶ مردادماه کنگره عظیم سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار خواهد شد تا مجاهدت این ایثارگران را پاس بداریم.

 

رونمایی از کتاب و تمبر یادبود شهدای شهرستان اردبیل، رونمایی از سرود اجلاسیه شهدای اردبیل، اجرای تئاتر دفاع مقدس، شعرخوانی کلامی زنجانی و مداحی نادر جوادی از جمله برنامه های اجلاسیه شهدای شهرستان اردبیل در حسینیه ثارالله بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.