آخرین اخبار
همزمان با ایام فاطمیه؛

تشییع پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده در خلخال

پیکر پاک شهید گمنام تازه تفحص شده امروز با حضور گسترده مردم مومن و ولایتمدار خلخال تشییع شد.
اشتراک گذاری
04 دی 1401
285 بازدید
کد مطلب : 1449

پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده امروز یکشنبه با استقبال اهالی مؤمن و ولایت مدار خلخال وارد این شهر شد و پس از انجام تشریفات نظامی پیکر پاک این شهید گمنام از ورودی شهر تا محل قرارگاه فرماندهی سپاه پاسداران تشییع شد.

حجت‌الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع شهید و شهادت در اسلام، از حضور پرشور مردم در این مراسم قدردانی کرد و گفت: شما مردم بار دیگر با حضور پرشور خود در آئین استقبال و تشییع پیکر پاک شهید گمنام میهمان این شهر افتخار آفریدید.

به گفته فرماندار خلخال، امشب و پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد علی ابن ابی طالب(ع) مراسم شبی با شهدا شهر برگزار خواهد شد.

یحیی زاده افزود: مراسم یادواره شهدا ویژه خواهران در ساعت ۹ صبح فردا در محل مصلی آیت الله خامنه ای شهر خلخال برگزار و عصر روز فردا ، دوشنبه پیکر شهید گمنام میهمان این شهر با بدرقه رسمی مسئولین و مردم به شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال منتقل می‌شود.

فرماندار خلخال با بیان اینکه خلخال پیش از این ۱۲ شهید گمنام را در مناطق مختلف در آغوش گرفته است، اظهار کرد: روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با سایر مناطق استان اردبیل پیکر مطهر سیزدهمین شهید گمنام، بنا به درخواست اهالی روستای شال از توابع بخش شاهرود در این روستا خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.