آخرین اخبار
فرماندار پارس‌آباد:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان ضروری است

جهان‌بین گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان به ویژه نسل جدید انقلاب امری ضروری است.
اشتراک گذاری
09 شهریور 1402
110 بازدید
کد مطلب : 7805

جابر جهان‌بین شامگاه (چهارشنبه) در مراسم یادواره شهدای سه ماهه دوم شهرستان پارس‌آباد با محوریت شهدای دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر که در مسجد جامع شهر پارس‌آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه امروزه ایران اسلامی در سایه خون شهدا به ثمر نشسته است، اظهار کرد: شهدا درس ایثار و استقامت برای ما به ارمغان آورده‌اند و باید امروز شاکر و قدردان زحمات ایثارگران باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان به ویژه نسل جدید انقلاب تبیین شود.

وی شهیدان را ذخایر و سرمایه‌های بزرگ کشور دانست و تصریح کرد: شهدا با نثار خون و جان خود عزت، سربلندی و اقتدار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد ثبات و امنیت ایران اسلامی را در مقایسه با کشورهای دنیا در سطحی مطلوب توصیف کرد و گفت: ثبات و امنیتی که در کشورمان حاکم است به برکت خون شهیدان و صبر، استقامت و بردباری خانواده‌های معظم آنها حاصل شده است.

جهان‌بین به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: اشاعه فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه موجب پیشرفت، سلامت و تعالی جامعه در زمینه‌های مختلف می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تکریم خانواده شهدا از شاخص‌های اصلی سبک زندگی اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز امنیت و اقتدار کشور مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و جانبازان است و باید رشادت‌های شهدا را از طریق تربیت نسل جوان انقلابی و تولید محتوای ارزشی در فضای مجازی به نسل‌های امروزی و آینده انتقال دهیم‌.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس‌آباد اضافه کرد: خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و دیدار و تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارتقای روحیه کار جهادی می‌شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد بر ضرورت تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران تاکید کرد و ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با سرکشی و دلجویی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران آنها را مورد تقدیر و تکریم قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.