آخرین اخبار
فرمانده سپاه اردبیل خبر داد؛

تدوین برنامه‌های کنگره ملی شهدای اردبیل

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان اردبیل تدوین و هزینه‌های اولیه برای برنامه‌های مدنظر و پیشنهادی احصاء شده است.
اشتراک گذاری
25 تیر 1401
328 بازدید
کد مطلب : 210

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر چهارشنبه در جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اظهار کرد: برنامه‌های کمیته کنگره ملی شهدای استان اردبیل تدوین شده و هزینه‌های اولیه برای برنامه‌های مد نظر و پیشنهادی احصا شده است.

وی با اشاره به عملکرد فعالیت‌های ستاد کنگره ملی شهدای استان اردبیل در طول سال افزود: کارهای اولیه مانند کمیته‌های تخصصی و کارگروه‌های مربوطه راه اندازی شده و در ساختمان ستاد کنگره ملی شهدای استان مستقر هستند و همچنین ستاد کنگره ملی شهدا در همه شهرستان‌های استان اردبیل راه اندازی شده و احکام مربوطه نیز به رؤسا و دبیران شهرستانی اعطا شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: به تأمین نیروی انسانی مورد نیاز ستاد کنگره ملی شهدای استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون نفر ۱۰۰ در ستادهای کنگره ملی شهدای استان اردبیل در مرکز و شهرستان‌های تابعه مشغول فعالیت هستند.

سردار محمدی اصل به طراحی نرم افزار بانک اطلاعاتی شهدای استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: اعضای ستاد ملی کنگره ملی شهدای استان اردبیل در سراسر استان در حال بهینه و بروز رسانی آمار شهدای استان اردبیل هستند و همچنین از ایام دهه فجر تا عید نوروز ۱۶۹ یادواره بزرگ داشت شهدا در محلات استان اردبیل برگزار شده است.

وی از طراحی و راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی ویژه کنگره ملی شهدای استان اردبیل خبر داد و گفت: پیش بینی شده است تا برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل بیش از ۱۵۰۰ یادواره شهید در محلات اردبیل برگزار شده و برای بیش از ۳۴۰۰ نفر اشتغالزایی شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از اعلام آمادگی گروه‌های جهادی پزشکی برای ویزیت رایگان بیماران کم برخوردار در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل خبر داد و افزود: خدمت رسانی پزشکی در زمینه‌های چشم و دندان در اولویت خدمات پزشکی رایگان به بیماران کم برخوردار است.

سردار محمدی اصل به انتظارات ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل از اعضا و کمیته‌های این کنگره ملی اشاره کرد و گفت: برگزاری منظم جلسات و گزارش دهی فعالیت‌های انجام گرفته، برنامه ریزی و جذب اعتبارات لازم برای اجرای برنامه‌های پیش بینی شده، نظارت بر حسن اجرای فعالیت‌های کمیته‌های ستاد کنگره ملی شهدای استان اردبیل از جمله انتظارات ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل از اعضای و کمیته‌های ۲۰ گانه این ستاد است.

وی در پایان سخنان خود از آغاز احداث مجموعه و اردوگاه شهید باکری ویژه راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: تأمین اعتبار و احداث این مجتمع فرهنگی نیز که در آینده نزدیم آغاز خواهد شد که از برکات کنگره ملی شهدای استان اردبیل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.