آخرین اخبار

برنامه‌های‌ کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل اعلام شد‌

از سوی دبیر اجرایی ستاد ملی کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل‌، تاریخ برگزاری و برنامه های این ‌کنگره اعلام شد.
اشتراک گذاری
25 مرداد 1402
181 بازدید
منبع : تسنیم
کد مطلب : 7668

علی‌رضا حسن‌زاده اظهار داشت: با توجه به لزوم هماهنگی با میهمانان کشوری و به جهت رعایت برخی نکات امنیتی، تاریخ برگزاری این کنگره برای یکشنبه ۲۹ مرداد ماه تنظیم شد.

دبیر اجرایی ستاد ملی کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل تصریح کرد: طی جلسه‌ای با حضور عوامل تصمیم‌گیر در خصوص کنگره، با هماهنگی ستاد ملی و در نظر گرفتن برنامه کاری میهمانان کشوری و لشکری و مقامات عالی رتبه، همچنین با توجه به لزوم در نظر گرفتن برخی ملاحظات امنیتی، صبح روز ۲۹ مرداد ماه برای برگزاری این کنگره تعیین شد.

وی افزود: این کنگره که پس از برگزاری ۲۳ پیش اجلاسیه در سراسر استان به مرحله آخر و اجلاسیه نهایی رسیده است، با برنامه‌ریزی صورت گرفته در محل سالن ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

این مسئول همچنین تشریح کرد: در این اجلاسیه برنامه‌های متعدد فرهنگی اعم از رونمایی از تمبر شهدا، شناسنامه و شناسه شهدا، سردیس شهدا، تولیدات فرهنگی و هنری، رونمایی از کتاب و… اجرا خواهد شد. همچنین این مراسم با سیر نمایشی اجرا می‌شود و نمایشگاه جانبی با حضور ادوات نظامی و هوافضای سپاه و پایگاه های نمونه بسیج برگزار خواهد شد.

حسن زاده با اشاره بر لزوم پاسداشت مقام شامخ شهدای والامقام، بیان کرد: از همه مردم قدرشناس و فهیم استان و همه ملت شهیدپرور اردبیل دعوت به عمل می آید تا با حضور پررنگ و دشمن شکن خود در این مراسم، برگ زرّین دیگری در تکریم مقام شهدای استان ثبت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.