آخرین اخبار
پیشکسوت دوران دفاع مقدس:

مدارس خط مقدم دفع فتنه دشمن هستند

اردبیل- پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: مدارس و مراکز تربیتی خط مقدم دفع فتنه‌ها و حیله‌های دشمن در ضربه زدن به نسل آینده هستند.
اشتراک گذاری
21 اسفند 1401
99 بازدید
کد مطلب : 3468

به گزارش روابط عمومی کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل ، سردار غلام عسگر کریمیان ظهر شنبه در آئین پیش اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در سالن ولایت این شهر اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند تا شاخص ترین هویت نسل آینده را که اعتقاد و باور راستین به ارزش‌های دینی است مخدوش کند که فتنه اخیر نیز بر همین اساس و با تمرکز بر روی نوجوانان و جوانان انجام شده است.

وی ضرورت هوشیاری مدیران، معلمان و مربیان را در نهاد مقدس آموزش و پرورش با هدف خنثی کردن این نقشه‌های دشمنان یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این زمینه آگاه‌سازی، اعتمادسازی و توجه به علایق و سلایق جوانان بسیار مهم و ارزشمند است و باید مراقبت‌ها و صیانت از این سرمایه‌ها با ظرافت خاص انجام شود.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس بیان کرد: در کنار نهاد تعلیم و تربیت خانواده‌ها نیز نقش آفرینی اصلی را در این زمینه برعهده دارند و کوچک‌ترین بی توجهی می‌تواند بزرگترین آسیب‌ها را به همراه داشته باشد.

کریمیان افزود: دشمن امروز دو خط ارزشی نظام را هدف قرار داده که اولی خط ولایت و دومی نیز خط شهدا و افتخارآفرینان این کشور هستند که استکبار جهانی با هجمه‌ای سنگین این دو جبهه را به خط گلوله بسته است.

وی ادامه داد: برگزاری این یادواره‌ها باید پیام اصلی را به نسل‌های آینده منتقل کند تا ما بتوانیم صیانت از این سرمایه‌ها به ویژه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را انجام دهیم.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس تصریح کرد: پیشکسوتان و ایثارگران از انتقال مواریث جهاد و شهادت به نسل‌های آینده غفلت کرده اند و بهتر است زیرساخت این حرکت مهم و ارزشمند با همت آموزش و پرورش برقرار شود تا ما بتوانیم نسل آینده را بیشتر با فرهنگ دفاع مقدس و گنجینه‌های عظیم آن آشنا کنیم.

کریمیان با قدردانی از برگزارکنندگان کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اظهار کرد: در قالب این کنگره بیش از صدها برنامه با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان تدارک دیده شده تا ما بتوانیم این رویداد را با مسائل و موضوعات پیرامونی مناسب برگزار کنیم.

نوشته های مشابه

بیانیه روز جهانی قدس
کنگره ملی شهدای اردبیل:

بیانیه روز جهانی قدس

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید
وصیت‌نامه شهید «معرفت‌الله آدینه»:

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.