آخرین اخبار

خانواده شهدا و ایثارگران وارثان و صاحبان انقلاب هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد گفت : خانواده شهدا و ایثارگران وارثان و صاحبان انقلاب هستند.
اشتراک گذاری
21 شهریور 1401
327 بازدید
کد مطلب : 385

سرهنگ علی پیرجاهد فرمانده سپاه پارس آباد در یادواره شهدای روستای امیرخانلو کندی بخش تازه کند که به همت حوزه مقاومت قدس ناحیه سپاه پارس آباد برگزارشده بود ضمن عرض تسلیت به ایام ماه محرم و صفر اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران وارثان و صاحبان انقلاب هستند.
پیرجاهد تصریح کرد: اقتداری جمهوری اسلامی امروزه که در جهان شاهدان هستیم مدیون ایثارگری های شهدا و خانواده شهدا است و خانواده شهدا و ایثارگران وارثان و صاحبان انقلاب هستند، لذا باید قدردان رشادت های شهدا باشیم و در مسیر و رهنمود های مقام معظم رهبری گام برداریم .
وی گفت: خانواده شهدا زینب وار و زین العابدین وار مسئول تبیین هدف شهید خود در راه دفاع از حرم هستند.

پیرجاهد شهدا را چراغ هدایت برای نسل امروز برشمرد و گفت:شهدای مدافع دروان دافه مقدس و شهدای حرم با عشق به خاندان اهل بیت از با ارزش ترین داشته خود که همانا جانشان بود گذشتند. وی امنیت کنونی در کشور را یکی از صدها ثمره این خون های پاک دانست که در راه اعتلای وطن و امت اسلامی ریخته شد.
فرمانده ناحیه بسیج مقاومت شهرستان پارس آبادگفت: شهدا از ارزشهای مهم انقلاب و آزادگان سند آرمان های نظام هستند و بزرگداشت نام و یادشان مهمترین وظیفه ماست.و باید در این راه ثابت قدم باشیم و از این ارزشها جدا نشویم که هر چه داریم از شهدا و بزرگی شهداست.
وی به توطئه ها و تلاش های همیشگی دشمنان در راستای خدشه دار کردن ارزش های انقلابی و دینی اشاره کرد و ادامه داد: دشمن در جنگ ترکیبی در تلاش برای کمرنگ کردن حماسه حسینی و ارزش های دینی در میان ملت ایران و ملت های مسلمان است که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، فرهنگ حسینی هنوز در جامعه اسلامی پر رنگ است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان را یکی از مهمترین ابعاد شعور حسینی دانست و ادامه داد: حماسه عاشورا به ما درس می دهد که باید در مقابله با تهدیدات و توطئه های دشمنان مقاومت کنیم.
پیرجاهد ادامه داد: به برکت انقلاب و تاسی از مکتب عاشورا، امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و ملت ایران در امتداد عاشورا ایستاده است.
وی خاطر نشان کرد: یادواره شهدا درس ایثار و شهادت است و شهدا ضمن آموختن ایثار و درس مقاومت ، درس روشنگری و آینده نگری است و در واقع شهدا پیام ایستادگی، روشنگری و آینده نگری به ما آموختند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد افزود: ادامه راه شهدا و آزادگان و رزمندگان بعنوان سند مملکت ما و آرمان های نظام مهم است و نباید لحظه ای در این راه سستی انجام دهیم.
وی با اشاره به اینکه شهید با ایثارگری خود راه را برای ما روشن کرده است، افزود: . شهدا افراد با گذشتی بودند که در راه وطن جان عزیر خود را فدا کردند و خانواده های شهدا با ادامه راه شهدا، ایثار آنان را ادامه می دهندوعظمت و اقتدار امروز کشور به خاطر رشادت های شهدا است.
گفتنی است : اجرای شعر در وصف شهدا، مداحی و سینه زنی بخش دیگری از این مراسم بود.

نوشته های مشابه

شهادت کمال انسان است
وصیت‌نامه شهید «سید مسیح‌الله محمودی»:

شهادت کمال انسان است

مدارس خط مقدم دفع فتنه دشمن هستند
پیشکسوت دوران دفاع مقدس:

مدارس خط مقدم دفع فتنه دشمن هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.