آخرین اخبار
در سالروز 22 اسفندماه روز شهدا؛

یادواره شهدای شهرستان نیر برگزار شد

یادواره شهدای شهرستان نیر با محوریت سردار شهید بنامعلی محمدزاده و سردار مدافع حرم حاج حسن اکبری قره تپه با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در محل مسجد جنت سرای نیر برگزار شد.
اشتراک گذاری
22 اسفند 1401
202 بازدید
کد مطلب : 3480

به مناسبت گرامیداشت ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و  روز شهدا یادواره شهدای شهرستان نیر با محوریت سردار شهید بنامعلی محمدزاده مستان آباد و سردار مدافع حرم حاج حسن اکبری قره تپه با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه ناحیه نیر در محل مسجد جنت سرای نیر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام نعمتی امام جمعه شهرستان نیر هم با اشاره به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه به مقام شهید و شهادت ارزش داده می‌شود تا بتوانیم جایگاه و ارزش غیرقابل توصیف شهیدان را دست یافته و با توجه به این که مدیون ایثارگری‌های خون پاک شهدا هستیم باید در مقابل دشمنان به شکل قابل قبول عمل کنیم.

حجت الاسلام نعمتی  اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک ضرورت و نیاز مهم است چرا که تربیت نسل جوان کشورمان نیاز به این مقوله مهم دارد و بی‌توجهی و غفلت به این مسئله اثرات و خسارات جبران‌ ناپذیری بر بدنه جامعه و خانواده‌ها وارد می‌کند که به هیچ عنوان قابل جبران نخواهد بود.

در این مراسم سرهنگ بهرو فرمانده سپاه ناحیه نیر هم با اشاره به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهیدان هستیم که باید با حفظ منافع انقلاب اسلامی و ادامه راه شهدای والامقام راه و مسیر آنان را ادامه دهیم و اجازه ندهیم فداکاری‌ها و خون پاک شهیدان پایمال شود و این مسئله نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت در برابر هجمه‌های سنگین دشمنان است.

در ادامه محمدی فرماندار نیر هم افزود: یادواره‌های شهدای والامقام باید به عنوان یک فرصت و بستر مناسب برای آشنایی نسل جوان و امروزی با ایثارگری‌های شهدای والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز شهدا باشد که برگرفته از فرهنگ عاشورا است و هر کس خود را با این فرهنگ و معنویت وفق دهد بدون شک سعادت و خوشبختی خود را فراهم می‌کند.

در این مراسم قرائت وصیت نامه شهدا و خاطره گویی توسط برادر شهید سردار شهید بنامعلی محمدزاده و پخش کلیپ و مداحی از جمله برنامه های اجرا شده این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

بیانیه روز جهانی قدس
کنگره ملی شهدای اردبیل:

بیانیه روز جهانی قدس

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید
وصیت‌نامه شهید «معرفت‌الله آدینه»:

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.