آخرین اخبار

یادواره شهدای روستای چای گرمی در شهرستان گرمی

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سالروز شهادت مرحمت بالازاده گفت: این منطقه بیش از یکصد شهید تقدیم کرده است و همین کفایت می‌کند که شهید مرحمت بالازاده آن حماسه ساز بزرگ از این منطقه است و این موجب سربلندی کشورمان است.
اشتراک گذاری
22 اسفند 1401
189 بازدید
کد مطلب : 3472

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در سفر به شهرستان انگوت ضمن بررسی مشکلات اهالی در یادواره شهدای روستای چای گرمی با محوریت شهید مرحمت بالازاده حضور یافت.

سید حسن عاملی بعد از استقبال اهالی، ضمن غبار روبی مزار شهدای روستای چای گرمی با مادر شهید عیوض آقایی دیدار کرد. نماینده ولی فقیه در استان سپس در یادواره شهدای چای گرمی که مصادف با سالروز شهادت شهید مرحمت بالازاده بود حضور یافت.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن پیگیری مشکلات شهرستان انگوت، با اشاره به سالروز شهادت مرحمت بالازاده گفت: این منطقه بیش از یکصد شهید تقدیم کرده است. همین کفایت میکند که شهید مرحمت بالازاده آن حماسه ساز بزرگ از این منطقه است و این موجب سربلندی کشورمان است.

سید حسن عاملی در پایان سفر خود به شهرستان انگوت ضمن حضور در منزل اهدای کننده عضو، مرحومه مهدیه صفاری از فداکاری خانواده این احیاگر سلامت تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

بیانیه روز جهانی قدس
کنگره ملی شهدای اردبیل:

بیانیه روز جهانی قدس

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید
وصیت‌نامه شهید «معرفت‌الله آدینه»:

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.