آخرین اخبار
در راستای اجرای برنامه‌های کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل؛

یادواره خانگی شهیدان معظم «حبیب اسلامی» و «عوض میرزائی‌فرد» در بیله‌سوار برگزار شد

در راستای اجرای برنامه‌های کنگره 3400 شهید استان اردبیل، یادواره خانگی شهیدان معظم حبیب اسلامی و عوض میرزائی‌فرد در بیله‌سوار برگزار شد.
اشتراک گذاری
07 خرداد 1402
193 بازدید
منبع : نوید شاهد اردبیل
کد مطلب : 5529

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و در راستای اجرای برنامه‌های کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل، با حضور ائمه جمعه بیله‌سوار و جعفرآباد، فرماندار، فرمانده سپاه، رییس و کارکنان بنیاد شهید، جامعه ایثارگری و و مردم شهیدپرور بیله‌سوار، یادواره خانگی شهدا شهرستان بیله‎‌سوار در منزل پدری شهیدان والامقام «حبیب اسلامی» و «عوض میرزائی فرد» برگزار شد.
حجت‌الاسلام طالبی امام جمعه جعفرآباد در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خاطر نشان کرد: شهدای ما مظلومانه و در راه امنیت کشور و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی به شهادت رسیدند و امروز ما مدیون شهدا و ایثارگری و مجاهدت ایثارگران هستیم و شهدا بهترین الگو برای جامعه به ویژه نسل جوان هستند.
وی افزود: ما وظیفه داریم با ادامه دادن راه شهدا، با ترویج فرهنگ ایثار و شـهادت، کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قراردهیم.
وی تصریح کرد: تنها راه ادامه مسیر انقلاب پیروی از آرمان‌های امام و شهدا و عمل به این آرمان‌هاست.
شهید والامقام حبیب اسلامی فرزند میرزا متولد سوم مردادماه سال ۱۳۴۷ در روستای محله باباش شهر بیله‌سوار در ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه حاج عمران  به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
شهید والامقام علی میرزائی فرد فرزند علی متولد هفتم خردادماه سال ۱۳۴۷ در روستای روح کندی در ۲۴ دیماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ و منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.