آخرین اخبار
پیشکسوت دوران دفاع مقدس:

مکتب شهید سلیمانی کابوس دشمنان است

پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی کابوسی برای دشمنان و مأوایی برای دوستداران انقلاب و طریق مقاومت است.
اشتراک گذاری
14 دی 1402
80 بازدید
کد مطلب : 8528

غلام عسگر کریمیان عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در زورخانه علی‌بن‌ابیطالب اردبیل، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به معنای واقعی از مکتب، مرام و سیره و سلوک سردار دل‌ها واهمه دارند در حالی که این سبک و سیاق به الگویی بی‌نظیر برای نسل‌های امروز و آینده تبدیل شده است.

وی نتیجه این خشم و عصبانیت را حادثه تروریستی امروز در کرمان اعلام کرد و گفت: این رفتارهای ددمنشانه و ننگین جز خباثت و عمق کینه‌توزی دشمن را نشان نمی‌دهد.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی مردی تکلیف‌گرا، جهادی و با منش درست و صادقانه بوده و همواره سعی کرده تا در اعتلای نظام اسلامی و ملت ایران حرکت کند.

کریمیان تلاش سردار سلیمانی را برای نابودی داعش و گروه‌های تروریستی در منطقه یادآور شد و افزود: این گروه‌های ضد انسانی امروز به تاریخ پیوستند و عملکرد ننگین آنها مورد لعن و نفرین امت اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نظام غرب با حمایت از داعش سعی داشت تا به وسیله مسلمانان آبرو و حیثیت این نظام آرمانی را مخدوش کند اما با اراده و نصرت الهی همه این حیله‌ها و مکر دشمنان به خودشان بازگشت.

کریمیان اضافه کرد: بعد از گذشت سال‌ها از شهادت سردار سلیمانی امروز جبهه مقاومت پشتیبان ملت فلسطین و ملت‌های دیگر آزادیخواه منطقه است تا به دنیا ثابت شود که این طریق، طریق حق و عدالت و اخلاص در عمل است.

در این مراسم که ورزشکاران و علاقه‌مندان به مکتب حاج قاسم حضور داشتند یاد و خاطره سردار دل‌ها گرامی داشته شد و پهلوانان رشته زورخانه‌ای حرکات نمایشی را به یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.