آخرین اخبار

مسئولان اردبیل حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند

مسئولان استان اردبیل در پیام‌هایی جداگانه حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند.
اشتراک گذاری
14 دی 1402
88 بازدید
کد مطلب : 8532

استاندار، ائمه جمعه و فرماندهان سپاه استان اردبیل با صدور پیام‌های خود ضمن محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای استان کرمان، اعلام کردند که راه  شهید سلیمانی ادامه دارد.

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در توئیتی نوشت: در سالروز شهادت سردار دل‌ها با اقدام رزذل و پست، مردم را به خاک و خون کشیدند؛ شهادت مظلومانه هموطنان‌مان را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. یقین بدانید از غزه و لبنان تا سوریه و کرمان این سیلاب خون، غرقتان خواهد کرد.

فرمانده سپاه استان اردبیل: تروریست‌ها نمی‌توانند در عزم استوار ایران اسلامی خللی ایجاد کنند

سردار غلامحسین محمدی اصل پیام فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل درپی حادثه تروریستی کرمان در پی شهادت زائران در مسیر گلزار شهدای کرمان پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به  این شرح  است:تروریست‌های کوردل که اذنابِ مستکبران هستند، پس از شکست و هزیمت در ناامن‌سازی کشور در توطئه‌های مختلف، تمام همت خود را معطوف به انتقام گرفتن از مردمان متدیّن ایران اسلامی کرده‌اند.

 

این سیاه‌دلان قسی‌القلب و اربابان آدم‌کش آنها از حاج‌قاسم و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت کینه و حقد عمیق دارند و حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم واهمه دارند.

 

عناصر و تروریست‌های وابسته به رژیم کودکش صهیونیستی بدانند با این اقدامات غیرانسانی نمی‌توانند در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی خللی ایجاد کنند و مرتکبین این جنایت نفرت‌انگیز به‌زودی به سزای اعمال ننگینشان خواهند رسید.

 

اینجانب ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی، تسلّا و همدردی خود را به خانواده‌های شهدای عزیز عرض می‌کنم و صبر و سکینه الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای شهیدان مسئلت می‌نمایم.

 فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع):  آمران و عاملان جنایت کرمان به‌زودی سزای حرکت مذبوحانه شان را خواهند دید

به نقل از روابط عمومی تیپ ۳۷ حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل، علی تدین فرمانده این یگان با پیامی، حادثه تروریستی کرمان را محکوم و شهادت هموطنان عزیزمان را تسلیت گفت، متن پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه دلخراش تروریستی کرمان که منجر به شهادت و زخمی شدن گروهی از هموطنان عزیز شد، موجب تاثر و تاسف عمیق گردید.

زائرانی که عاشقانه به شوق زیارت مزار سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در سالگرد شهادتش به کرمان شتافته بودند، هدف حمله تروریستی دشمنان قسم خورده این مرز و بوم قرار گرفته و به خیل شهیدان پیوستند.

ایادی و اذناب دولت غاصب صهیونیستی، پس از روسیاهی در طراحی و اجرای پروژه ناامن‌سازی ایران اسلامی، همه تلاش خود را برای کینه‌توزی علیه مردم صبور و مقاوم ایران به کار گرفتند. این تروریست‌های اجاره‌ای و اربابان آدم‌کش آن‌ها از مردم نستوه ایران و حاج‌قاسم سلیمانی به‌عنوان نماد مقاومت و مجاهدت این ملت شریف پاسخ‌های دندان‌شکنی گرفته بودند به‌گونه‌ای که از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم هراس داشتند و آن را به خاک و خون کشیدند.

بی‌گمان، آمران و عاملان این جنایت به‌زودی سزای این حرکت مذبوحانه را خواهند دید.

اینجانب به نمایندگی از رزمندگان تیپ۳۷ حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل ضمن تسلیت به امام زمان و مقام معظم رهبری و محکومیت این حمله تروریستی،از خداوند متعال مسئلت دارم تا با دست انتقام الهی خود، مسببین جنایتکار این حادثه را به سزای اعمال ننگین خود برساند.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نیر: ملت ایران اجازه فتنه‌انگیزی به دشمنان را نمی دهند

رحیم بهرو، تسلیت فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نیر در خصوص حادثه تروریستی گلزار شهدای استان کرمان پیامی صادر کرد که متن این پیام بدین شرح است :

رهبر انقلاب : ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانسـتند عشـق و شـوق مـردم به زیارت مـرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالـت و جنایـت آنان را تحـمل نخواهند کرد.  . ۱۴۰۲/۱۰/۱۳

شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای استان کرمان و در سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت عرض می‌نماییم. ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه تروریست های دیو صفت که بار دیگر ذات پلید و نیات شیطانی خود را آشکار ساختند به صهیونیست جهانی اعلام میداریم ملت ایران همیشه بیدار و آگاه است و هیچ گاه اجازه نفوذ و رخنه و فتنه انگیزی در میان امت مسلمان را نخواهند داد.

این مصیبت وارده را به محضر مقام معظم رهبری، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران و خانواده های معظم شهدا تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای شهدا رحمت واسعه و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت داریم.

فرمانده سپاه ناحیه اصلاندوز: تروریست‌های کوردل به سرکردگی آمریکای از مراسم شهید سلیمانی هم واهمه دارند

نریمان حیدری،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اصلاندوز سرهنگ پاسدار نریمان حیدری ،ضمن محکومیت حادثه تروریستی امروز کرمان، شهادت جمعی از مردم عزیز کشورمان در سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. متن پیام  به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران / ۱۶۹)

خبر حادثه‌ اندوهبار و جانکاه شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به دست تروریست‌های مزدور، موجب تاسف و تالم شد و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان خبیث ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی را نمایان ساخت.

تروریست‌های کوردل به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی اسرائیل، این سیاه‌دلان قسی‌القلب و اربابان آدم‌کش آن‌ها که از سردار مقاومت و تربیت یافته اسلام ناب محمدی و مکتب امام خمینی(ره) شهید حاج قاسم عزیز و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت کینه  عمیق دارند، امروز نیز از برگزاری مراسم سالگرد شهادت این اسوه ایثار و شهادت هم واهمه دارند، باید بدانند ملت سرافراز ایران اسلامی تحت امر ولایت فقیه و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، هیچ زمانی از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا، سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و حاج قاسم عزیز، دست نخواهند کشید.

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و تاکید بر به کیفر رساندن این تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی و آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان وشهادت جمعی از مردم مظلوم و ولایتمدار کشور عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه ومقام معظم رهبری، خانواده معزز آنان و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن عزیزان در ایام ولادت ام ابیها، حضرت صدیقه طاهره(س) از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان معزز، صبر مسألت می‌نمایم.

 

فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار: اقدامات تروریستی خللی در اراده ملت ایران ایجادنمی‎کند

علی پناهی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَ الَّذینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللهُ رِزْقًا حَسَنًا

شهادت مظلومانه تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان در اقدام تروریستی امروز در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، همه ملت ایران را داغدار کرد.

بی شک این اقدامات که از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون بارها از سوی دشمنان نظام و مردم در کشورمان به وقوع پیوسته کوچک‌ترین خللی در اراده و عزم مردم بزرگ ایران در مبارزه با استعمارگران جهانی و دشمنان قسم‌خورده انقلاب وارد نخواهد کرد.

سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوارضمن محکوم‌کردن این اقدام نفرت‌انگیز، مراتب همدردی خود را با بازماندگان این عزیزان اعلام کرده و از صمیم قلب این ضایعه اسفناک را به خانواده‌های داغدیده تسلیت عرض نموده و برای شهیدان والامقام علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای مجروحین حادثه، شفای عاجل و کامل از بارگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

 

 

 حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان چهره واقعی دشمنان ایران را نمایان کرد

در پی اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان، سازمان بسبج کارگران وکارخانجات استان اردبیل بیانیه‌ای صادر کرد، متن بیانیه سازمان بسبج کارگران وکارخانجات استان اردبیل به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَ لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹

بار دیگر چهره زشت و کریه دشمنان قسم خورده ایران و اسلام و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی به خون فرزندان این ملت آغشته شد و چهره پلید خود را نمایان تر ساخت.

شهادت جمعی ازهموطنان عزیزمان درگلزار شهدای کرمان، اندوهی بزرگ در دل ملت آزاده ایران برجای گذاشت.

جامعه کار و تولید استان اردبیل این حادثه تروریستی را به خانواده‌های داغدار و همه ملت ایران تسلیت می‌گوید و برای مجروحان و مصدومان،طلب عافیت وسلامتی دارد.

سازمان بسیج کارگران وکارخانجات استان اردبیل ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی و ابراز همدردی با بازماندگان و خانواده‌های شهدای این حادثه دردناک مراتب تبریک و تسلیت خود را به پیشگاه امام زمان عج و مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و انقلابی ایران خصوصا مردم صبور و مقاوم کرمان و به ویژه خانواده‌های معظم شهیدان این واقعه ابراز می‌دارد.

ما بسیجیان جامعه کار و تولید ازتمام نهاد‌های امنیتی،اطلاعاتی خواستاریم آمران، عاملان و مباشران این جنایت را شناسایی و تیغ تیز انتقام و خونخواهی ملت ایران را بر پیکر آنان واردسازند.

«إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انتِقامٍ‌»

 

شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه در پی حمله تروریستی به زائران مرقد پاک سردار دل‌ها بیانیه ای صادر کرد که این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت غریبانه دهها نفر از زائران عزیز و  مظلوم مرقد پاک سردار دلها در روزی که زمین و زمان معطر به عطر حضرت صدیقه شهیده سلام الله علیها و سلاله پاکش امام راحل بود دلهای امت اسلام و مردم انقلابی ایران و خصوصا مردم شهیدپرور کرمان را درسوگ و ماتم نشاند.

این واقعه تروریستی که درسالروز شهادت جهانمرد مقاومت حاج قاسم سلیمانی عزیز به دست شقی ترین انسان ها و به دستور آمریکای جهانخوار و صهیونیسم خبیث اتفاق افتاد، نشانه روشن ازخباثت دشمن صهیونیستی و مزدوران او و دلیلی دیگر بر عصبانیت و استیصال رژیم منحوس و رو به زوالی است که با تنفس مصنوعی به زندگی پلید خود ادامه می دهد و برای بقای خود شتابزده و بی محابا  و زبونانه و بزدلانه دست به جنایات و بمباران و موشک باران و ترورهای فردی و جمعی می زند.

در واقعه تروریستی اخیر بیش از همیشه زائران دلداده حاج قاسم که  از هر قشر و صنف و از هرجای ایران و جهان به دیار کریمان شتافته بودند؛ هدف اول دشمنان بودند. آنان در صدد انتقام گیری از مردمی هستند که بیش از نیم قرن است پای ارزشهای اسلامی و انقلابی ایستاده اند و در دامان خود پرچمداران مقاومت را پرورش داده اند.

▪️بدون تردید جنایت ددمنشانه صهیونیستها و حامیان و هم پیمانان آنها موج بیداری جهانی و تشدید تنفر و انزجار از این نماد مجسم ابلیس را در پی خواهد داشت.

▪️شهادت سرافرازانه سیدرضی موسوی  و شهید صالح العاروری و واقعه اخیر، عزم ملت و گروههای مقاومت را در تداوم وارد کردن ضربات کاری تر از طوفان الاقصی دوچندان خواهد کرد و زوال رژیم جعلی را سرعت ببشتری خواهد داد که:  اِنّا من المجرمین منتقمون

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با محکومیت این جنایت کم سابقه ،مراتب تبریک و تسلیت خود را به پیشگاه امام زمان علیه السلام و  مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و انقلابی ایران خصوصا مردم صبور و مقاوم کرمان و به ویژه خانواده های معظم شهیدان این واقعه ابراز می دارد و برای ایشان صبر و اجر و برای مجروحان و جانبازان این حادثه شفای عاجل و التیام و آرامش را تمنا می کند.

از عموم مردم شریف ایران اسلامی دعوت می‌کنیم تا باحضور دشمن شکن در صفوف فشرده نمازهای جمعه این هفته، یاد شهیدان و زائران گلگون کفن سیزدهم دی ماه راگرامی دارند و با فریادهای دشمن شکن خود برائت و انزجار خود را از شیطان بزرگ، آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی اعلام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.