آخرین اخبار

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل: جهاد تبیین برای انتقال معارف دفاع مقدس ضروری است

«واحد» جهاد تبیین را برای انتقال معارف دفاع مقدس ضروری دانست و گفت: امیدواریم با حضور پیکر مطهر شهدای والامقام در استان شاهد برگزاری برنامه‌های اثرگذار فرهنگی باشیم.
اشتراک گذاری
23 آبان 1402
106 بازدید
کد مطلب : 8094

جلسه هماهنگی تدفین شهدای گمنام امروز (سه‌شنبه) به ریاست «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل و «سید علیرضا حسینی» فرماندار شهرستان نیر و مسئولان این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

علی واحد در این نشست اظهار داشت: در خلال سال‌های گذشته استان اردبیل در ۸۵ نقطه میزبان پیکر مطهر ۴۴ شهید گمنام بوده است.

وی افزود: با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های استانی بحمدالله احداث یادمان شهدای گمنام شتاب خوبی گرفته که این نقاط نیز کانون حضور مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی است.

واحد عنوان کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) پیکر مطهر شهدای گمنام در استان اردبیل تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل ادامه داد: این شهدای والامقام اولیا خدا و سفیران عشق هستند که همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) خاکسپاری می‌شوند

وی افزود: این فرصت پیش آمده باید در جهت نشر ارزش‌های دفاع مقدس حداکثر بهره را برد و در مجالسی که به نام و یاد شهدا در سطح استان برگزار می‌شود آرمان‌های شهدا تبیین شود.

واحد گفت: شهدا در مسیر عزت، سربلندی، دفع شر دشمنان و صیانت از ارزش‌ها اسلامی و انقلابی جان خود را فدا کردند و تشییع جمعی از این شهدا در این مقطع تاریخی بسیار ارزشمند است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل تصریح کرد: با تشییع شهدای گمنام، مضامین نابی برای تداوم ایثارگری و جهاد ایجاد می‌شود و این حرکت عظیم فرهنگی اقدامی برای مقابله با جنگ نرم دشمن خواهد بود.

وی جهاد تبیین را برای انتقال معارف دفاع مقدس ضروری دانست و گفت: امیدواریم با حضور پیکر مطهر شهدای والامقام در استان شاهد برگزاری برنامه‌های اثرگذار فرهنگی باشیم.

در ادامه اعضا دیدگاه‌ها و پیشنهادت خود را در هر چه بهتر برگزار شدن مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام بیان کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.