آخرین اخبار
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

مادران شهدا با الهام از حضرت زهرا(س) پاسدار حریم ولایت هستند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در دیدار با خانواده شهدای شهرستان بیله سوار گفت: مادران شهدای والامقام با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند و در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس‌ از آن توانستند با رفتار و عملکرد خویش افتخارآفرین باشند.
اشتراک گذاری
30 آذر 1401
236 بازدید
کد مطلب : 1411

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهدای شهرستان بیله سوار گفت:  مادران شهدای والامقام با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند و در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس‌ از آن توانستند با رفتار و عملکرد خویش افتخارآفرین باشند.

وی مادران شهدا را الگو و سرمشق زندگی برای بانوان در جوامع امروزی دانست افزود: مادران گرانقدر شهدا با پایمردی و شکیبایی فرزندان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم انقلاب نمودند و لحظه‌ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیده و تردیدی به خود راه ندادند.

سردار محمدی اصل با اشاره به این که ما هر چه داریم از برکت خون پاک شهیدان والامقام است، ادامه داد: امنیت، آرامش، آبرو، اقتدار، عزت، عظمت، شکوه، سربلندی و سرافرازی تمامی مردم و استقلال کشور امروز مدیون و مرهون فداکاری‌ها و خون شهدا است.

فرمانده سپاه استان اردبیل اظهار داشت:  اگر امروز در کشور امنیت و آرامش داریم و در دنیا به اقتدار ایران اذعان دارند، به دلیل رشادت‌ها و شهادت‌هاست.

سردار محمدی اصل با بیان این که خانواده های معظم شهدا و هم چنین مادران شهدا قابل تقدیر هستند، این مادران با الهام از حضرت زهرا(س) در حریم ولایت، پا نهادند،  تاکید داشت: احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام و تکریم خانواده های معظم شهدا آن‌ها یک وظیفه همگانی است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

بیانیه روز جهانی قدس
کنگره ملی شهدای اردبیل:

بیانیه روز جهانی قدس

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید
وصیت‌نامه شهید «معرفت‌الله آدینه»:

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.