آخرین اخبار
جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع):

غواصان ما در دفاع مقدس، هیبت دشمنان را درهم شکستند

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در یادواره شهدای عملیات‌های کربلای4 و 5 با بیان اینکه غواصان ما در دفاع مقدس، ابهت دشمنان را درهم شکستند به فرصت های فتنه اشاره کرد و گفت: شناسایی و رسوا کردن افراد خائن و وطن فروشی همچون علی کریمی که زمینه ساز انحراف برخی از جوانان کشور شدف از فرصت های فتنه است.
اشتراک گذاری
18 دی 1401
174 بازدید
کد مطلب : 1789

مجید ارجمندفر جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ اردبیل که در مهدیه این شهرستان برگزار شد به حماسه آفرینی رزمندگان اسلام به ویژه اردبیلی‎‌ها در عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) با بصیرت بالای خود ماهیت دشمنان اسلام را به خوبی شناخت و توطئه‌های آنها در دوران دفاع مقدس را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان شاگرد راستن و تداوم دهنده راه امام راحل نیز با بصیرت الهی، درایت و هوشیاری مثال زدنی خود  توطئه‌های دشمنان را در ادوار مختلف شناسایی و خنثی کرده است، گفت: امروز دشمنان اسلام تمام تلاش و نیروی خود را بکار گرفته‌اند تا در جنگ نرم با شایعه‌سازی، اعتقادات و افکار جوانان این مرز و بوم را مورد هدف قرار دهند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس به بازخوانی بخش هایی از وصیت نامه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: همه باید تلاش کنیم تا با بصیرت و دشمن شناسی با تمام وجود از انقلاب اسلامی دفاع کنیم چراکه به فرموده سردار دلها حاج قاسم سلیمانی؛ امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند.

ارجمندفر در ادامه سخنان خود به روایت دوران دفاع مقدس به ویژه عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ پرداخت و گفت: غواصان ما در نبرد با دشمنان، ابهت آنها را درهم شکستند و با ایثار خود حماسه‌های ماندگار در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رساندند.

وی با بیان اینکه عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ نتیجه جنگ ۸ساله را رقم زد، گفت: بعد از این دو عملیات ملاحظات ایران در بیانیه و قطعنامه۵۹۸ ثبت شد و کشورهای متخاصم همراه رژیم بعث شرایط ایران برای توقف جنگ و آتش بس را پذیرفتند، کاری که پیش از این عهده دار نمی شدند.

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در عملیات کربلای۵ برای دومین بار ماشین جنگی رژیم بعث متلاشی شد، گفت: بعد از این عملیات بود که مجامع بین‌المللی برای توقف جنگ به تکاپو افتادند چراکه از پیشرفت‌های ایران احساس خطر کردند.

وی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص عملیات کربلای ۴ و ۵ را یادآور شد و گفت: شب‌های عملیات کربلای ۵، شب قدر نظام است و رزمندگان اسلام در این عملیات کربلا را در شلمچه مشق کردند.

خیانت امثال علی کریمی به انقلاب و شهدا فراموش شدنی نیست

ارجمندفر در بخش دیگری از سخنان خود به فتنه اخیر دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: در این فتنه دست بسیاری رو شد و افرادی چون علی کریمی که با صفحات مجازی خود جوانان بسیاری را به خود جذب کرده بود با در اختیار گذاشتن اکانت خود به عوامل برانداز و ایادی آمریکا به خانواده‌ها و ملت ایران خیانت کرد چراکه با به انحراف کشاندن جوانان در واقع به نظام، کشور و ملت ایران ضربه زد.

وی شناسایی و رسوا کردن افراد پلید و قدرنشناس به عنوان فرصت‌های فتنه نام برد و گفت: افرادی چون علی کریمی که با دریافت مبالغ کلان میلیارد دلاری صفحات مجازی خود را در اختیار دشمنان گذاشتند تا با سم پاشی انها منحرف شوند، به کشور، ملت ایران، امام و شهدا خیانت کردند و این جرم آنها بخشودنی نیست.

وی تلاش مسئولان در رفع مشکلات کشور را یاداور شد و گفت: در برخی مواقع مسئولین توانایی حل مشکلات را دارند و با کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی به مردم خدمت می‌کنند اما در این میان مسئولین بی‌حالی هستند که توان اداره مسائل خود را هم ندارند و این هم به خود ما و انتخاب ما بر می گردد و لازم است با بصیرت افزایی و تحقیق و مطالعه از تکرار چنین افرادی در مسئولیت‌های حساس و سرنوشت ساز جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.