آخرین اخبار
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران:

ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای انتشار آثار شهدا

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای انتشار آثار شهدا از ظرفیت های حوزه دیجیتال و نرم افزار های موبایلی استفاده شود.
اشتراک گذاری
08 آبان 1401
293 بازدید
کد مطلب : 962

رحیم نریمانی در جلسه کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اظهار داشت: ماهیت کنگره شهدا که مورد نظر رهبر معظم انقلاب نیز است باید دارای منشا خیر و برکت و انتقال فرهنگ ایثار شهادت با ابراز های نوین روز به نسل جدید باشد.

وی افزود: کمیته اسناد شهدا،جانبازان و رزمندگان باید نحوه انتشار این آثار را برای جامعه در نظر گرفته و از ظرفیت های حوزه دیجیتال و نرم افزار های موبایلی استفاده کنند.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کنگره شهدا جدا از ترویج سیره شهیدان همگرایی بین دستگاه های فرهنگی را برای تولیدات انقلاب و شیوه ارائه به نسل آینده را رقم می زند.

وی تصریح کرد: در طی این سالهای  تاکنون بالغ بر ۹ میلیون فایل سند از شهدا، جانبازان جمع‌آوری شده است و با توجه به اینکه کتاب از ذائقه مخاطب کمرنگ شده امیدواریم آثار تولیدی بیشتر در حوزه دیجیتال باشد.

نریمانی گفت: معرفی امیران و سرداران هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید بعنوان قهرمانان بی نظیر تاریخ سوژه های نابی است که باید رسانه ها مورد توجه قرار بدهند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

بیانیه روز جهانی قدس
کنگره ملی شهدای اردبیل:

بیانیه روز جهانی قدس

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید
وصیت‌نامه شهید «معرفت‌الله آدینه»:

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.