آخرین اخبار

سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، فرمانده جبهه مقاومت در اردبیل

مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار شد.
اشتراک گذاری
13 دی 1401
201 بازدید
کد مطلب : 1766

مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی، نیروهای مسلح، عموم مردم  و بسیجیان در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار شد.

سردار غلامحسین محمدی اصل در سالروز شهادت سردارشهید قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله اردبیل، تصریح کرد:  قدرت بازدارندگی ما مردم بصیر،آگاه و روشن ما هستند و در برهه کنونی  این گنجینه  باعث شدهیچکسینمی تواند بهایران  نگاه چپ کند.

وی  با تاکید بر اینکه در جنگ نرم امروز ما قدرتمند هستیم، تصریح کرد:  ایمان قوی ما را آسیب ناپذیر کرده و این ایمان نشات گرفته از این مکتب عاشورایی و شهدا است.

وی  با اشاره به حوادث اخیر گفت: فتنه تنها در زمان انقلاب ما رخ نداده و بعد از جنگ صفین دشمن به جنگ نرم روی آورده است  که درفتنه اخیر نیز  شهدا بودند که چهره  واقعی معاندین و معارضین را نشان دادند.

وی گفت: فتنه گران بدانند که شهدا جانشان را به اخلاص گذاشتند و امروز ملت شهید پرور با بصیرت با الگو گیری از شهدا از حرم جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

فرمانده سپاه استان اردبیل تاکید کرد:  امروز نوع و شیوه جنگ تغییر پیدا کرده است و دشمن دو مولفه رهبری و حجاب  را مورد هدف قرار داده  و می خواهد عزت و اقتدار و ناموس  و غیرت ما را از ما بگیرد اما دشمنان بدانند ما با الگوگیری از مکتب سلیمانی که برگرفته مکتب عاشورایی است هیچ گاه زیر بار ظلم نرفته و نمی رویم .

وی گفت:  استان اردبیل در حوادث اخیر از استان هایی بود که امنیت کامل در آن برقرار بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

بیانیه روز جهانی قدس
کنگره ملی شهدای اردبیل:

بیانیه روز جهانی قدس

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید
وصیت‌نامه شهید «معرفت‌الله آدینه»:

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.