آخرین اخبار
همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛

راهپیمایی مردم اردبیل در حمایت از مقاومت فلسطین

مردم دارالارشاد اردبیل همزمان با سراسر کشور با حضور در میعادگاه‌های راهپیمایی، ضمن شکرگذاری پیروزی عملیات طوفان‌الاقصی، حمایت خود را از مقاومت مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
اشتراک گذاری
22 مهر 1402
107 بازدید
کد مطلب : 7875

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه کنگره شهدا، مردم دارالارشاد اردبیل همزمان با سراسر کشور امروز (جمعه) با حضور در میعادگاه‌های راهپیمایی، ضمن شکرگذاری پیروزی عملیات طوفان‌الاقصی، حمایت خود را از مقاومت مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

در این راهپیمایی زنان و مردان، دانش‌آموزان و گروه‌های مختلف جامعه در حالی که پلاکاردهایی از مقام معظم رهبری و امام راحل را بر دست داشتند، از نزدیکی زمان موعد محو اسرائیل سخن به میان آورده و به مجامع جهانی اعلام کردند که دست از سکوت مرگبار خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی برداشته و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انتفاضه اعلام کنند.

علاوه بر اردبیل، در سایر شهرهای این استان نیز اهالی مؤمن و متدین بعد از اقامه نماز جمعه به خیابان‌ها آماده و در حالی که «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر جنایتکاران عالم» سر می‌دادند، حمایت همه‌جانبه خود را از مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین اعلام کردند.

این راهپیمایی با صدور قطعنامه پایانی و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به پایان رسید تا بار دیگر مردم مؤمن و انقلابی کشورمان و استان اردبیل همراهی و حمایت خود را از جبهه مقاومت اعلام کنند.

در بیانیه پایانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر وحدت و همگرایی امت اسلامی در مقابله با غده سرطانی اسرائیل، آگاهی و بصیرت بیشتر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حرکت‌های خبیث آمریکا و سران اروپا در دفاع از اسرائیل و محکومیت عملیات طوفان الاقصی را یادآور شده و از همه آزادیخواهان خواستند تا مردم فلسطین را در این روزهای سخت در سرزمین آبا و اجدادی خود تنها نگذارند.

انتهای پیام/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.