آخرین اخبار

دیدار فرمانده مرزبانی استان اردبیل با خانواده شهید مرزبانی رامین سروی

سردار "اسمعلی" فرمانده مرزبانی استان اردبیل با خانواده شهید والامقام مرزبانی شهید "رامین سروی" در شهرستان مرزی اصلاندوز دیدار و به خواسته آنان رسیدگی کرد.
اشتراک گذاری
19 بهمن 1401
267 بازدید
کد مطلب : 2551

سردار “اسمعلی” فرمانده مرزبانی استان اردبیل با خانواده شهید والامقام مرزبانی شهید “رامین سروی” در شهرستان مرزی اصلاندوز دیدار و به خواسته آنان رسیدگی کرد.

در این دیدار سردار اسمعلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید بزرگوار گفت : وظیفه همه ما این است که همچون گذشته راه شهداء را ادامه دهیم تا خواسته و سفارش آنان که همانا ‏حفظ نظام و پیروی از ولایت فقیه بوده را جامعه عمل بپوشانیم.‏ سردار “اسمعلی” در ادامه صبر و استقامت خانواده شهداء را نمونه بارزی از ایثار و مقاومت دانست و ‏خاطرنشان کرد: خانواده های شهداء ارزش های ماندگار کشور هستند که خدمت به آنان باعث مباهات است و خود را خادمان خانواده های شهدا میدانیم.

در خاتمه این دیدار سردار اسمعلی با اهدای لوح و هدایا از مادر شهید سروی تجلیل کرد. گفتنی است سردار اسمعلی در ادامه ضمن حضور بر سر مزار شهید” رامین سروی” با غبار روبی و قرائت فاتحه،با آرمان های شهدای گلگون کفن مرزبانی تجدید میثاق و به مقام شهید ادای احترام نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.