آخرین اخبار

دیدار سخنگوی دولت با خانواده‌های معظم شهدا در اردبیل

«علی بهادری جهرمی» به همراه «داور نوری»با خانواده شهید معظم «اژدر محمدی دوست» در اردبیل دیدار کرد.
اشتراک گذاری
13 خرداد 1403
40 بازدید
کد مطلب : 9260

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت روز شنبه ۱۲خردادماه با خانواده شهید معظم اژدر محمدی دوست در اردبیل دیدار کرد.

دیدار سخنگوی دولت با خانواده‌های معظم شهدا در اردبیل

بهادری جهرمی در این دیدار با اشاره به عشق و ارادت رییس جمهور شهید نسبت به خانواده‌های شهدا اظهار داشت: در سه سال دولت سیزدهم و یک‌هزار روز خدمت‌رسانی شخص رییس جمهور بیشترین دیدارها و نشست‌ها به شکل فراگیر و عمومی با خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان انجام شده که این نشان‌دهنده علاقه‌مندی دولت برای حل مشکلات و موانع خانواده‌های ایثارگران بوده است.

علی بهادری جهرمی تصریح کرد: دولت مردمی، مخلص و جهادی سیزدهم با محوریت رییس جمهور شهید تمام تلاش خود را در نزدیک به سه سال گذشته به کار گرفت تا با خدمات شایسته در ابعاد مختلف رضایت الهی و عموم مردم به ویژه خانواده‌های شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان فراهم آید.
وی گفت: دعای خیر این خانواده‌ها برکت و اقدامات مخلصانه را در مسیر خدمت‌رسانی نصیب این دولت کرد و رییس جمهور شهید ما نیز در نهایت در این سنگر به آرزوی دیرین خود که همان شهادت بود، دست یافت.
سخنگوی دولت سیزدهم افزود: ما امروز تمامیت کشور و استقلال، عظمت و اقتدار آن را مرهون شهدا و خانواده‌های شهدا و ایثارگرانی هستیم که در اوج ایثار جان در طبق اخلاص گذاشته و از سرمایه عزیز خود دریغ نکردند.
بهادری جهرمی به ویژگی‌های رییس جمهور شهید در عرصه خدمت‌رسانی بی‌منت و بی‌ادعا اشاره کرد و ادامه داد: با وجود اینکه در این سه سال فراز و نشیب‌های مختلفی را در سنگر خدمت‌رسانی شاهد بودیم اما شخص رییس جمهور همواره بر حفظ سرمایه‌های مردمی و جلب اعتماد آنها تاکید کرده و در اسناد تحولی نظام اجرایی کشور تلاش کرد تا یک راه و رسم متفاوت نسبت به دولت‌های گذشته را در این مدت کوتاه خدمت‌رسانی به یادگار بگذارد.
داور نوری نیز ضمن اشاره به خدمات درخشان دولت سیزدهم در حوزه ایثار و شهادت، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
گفتنی است، در این دیدار قاسمیان معاون سیاسی و اجتماعی و باقلاچی معاون اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، ولی‌نژاد معاون مددکاری و مشارکتهای اجتماعی بنیاد استان و میکائیل‌نژاد مدیر بیمه دی استان نیز حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.