آخرین اخبار
وصیتنامه شهید معرفت‌الله آدینه:

خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم

شهید «معرفت‌الله آدینه» در بخشی از وصیتنامه خود آورده است: خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغاى کشمکش هاى پوچ مدعون نشوم.
اشتراک گذاری
30 مرداد 1402
124 بازدید
منبع : دفاع‌پرس
کد مطلب : 7756

«معرفت الله آدینه» دوم فروردین ۱۳۲۶ در شهر خلخال از توابع استان اردبیل به دنیا آمد

با شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کرد و در تاریخ بیست و پنجم فروردین ۱۳۶۲ در فکه بر اثر اصابت ترکش توسط نیرو‌های بعثی بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد، مزار وی درگلزار شهدای شهر خلخال قرار دارد.

این شهید گرانقدر در وصیتنامه خود آورده است:

خدایا مرا از بلندى و غرور و خودخواهى نجات ده تا حقایق وجودیت را ببینم و جمال تو را مشاهده کنم. خدایا من کوچکم، ضعیفم، ناچیزم و چون ماهى در مقابل طوفان‌ها هستم به من دیده‌اى عبرت بین ده تا ناچیزى خودم را ببینم و عظمت و جلال تو را براستى بنهم و تسبیح کنم. خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغاى کشمکش هاى پوچ مدعون نشوم. خدایا دردمندم، روحم از شدت درد مى سوزد، قلبم مى خروشد، احساسم شعله مى کند و بند وجودم از شدت درد صیحه مى زند دیگر آرزویى ندارم. احساس مى کنم و مى خواهم با خداى خود تنها باشم. خدایا بسوى تو مى آیم. مرا در جوار رحمت خود قرار بده. خدایا هنگامى که با دشمن روبرو مى شوم دنیاى فریبکار فریبنده را در دل من خاموش کن و وسوسه هاى شورانگیز مال دنیا را از لوح ضمیر من پاک کن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.