آخرین اخبار
شهید «سید علوم عزیزی»:

خدایا توفیقم بده که جزو سربازان امام زمان (عج) باشم

در وصیت نامه شهید سید علوم عزیزی آمده است: خدایا توفیقم بده که جزو سربازان امام زمان(عج) باشم و با سرافرازی و سربلندی با ساختن خود در این محل منزه بدر آیم.
اشتراک گذاری
23 مهر 1402
160 بازدید
کد مطلب : 7890

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه کنگره شهدای اردبیل، «سید علوم عزیزی»، چهارم آبان ۱۳۴۱، در روستای زاویه سادات از توابع شهرستان خلخال به دنیا آمد. پدرش سیدباقی، کشاورز بود و مادرش مرصع نام داشت. تا سوم متوسطه درس خواند و به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حاضر شد. بیست و چهارم فروردین ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک در ابوقریب توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، دست و سینه شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

بخشی از وصیتنامه شهید عزیزی:

خدایا توفیقم بده که جزو سربازان امام زمان (عج) باشم و با سرافرازی و سربلندی با ساختن خود در این محل منزه بدر آیم. خدایا بیش از این مرا در گناه و گرداب فساد و آلودگی‌ها گرفتار مساز. خدایا ماندن دشوار شده است. یاران همه یکی پس از دیگری پرواز کرده و پیشت می‌آیند ما از نبودن آن‌ها رنج نمی‌بریم، ولی از بودن خویش در رنجیم ما می‌دانیم که آن‌ها هستند و ما زنده مرده‌ایم. خدایا از هجر گداخته می‌شوم.

یا رب مگو شهادت معراج تا سعادت کی می‌شود نصیبم پاسخ بده سوالم.  خدایا‌ های و هوی بهشتیان شنیده می‌شود و با چه غوغایی عاشقان حسین (ع) آماده می‌شوند تا به لقای تو بشتابند و با تو دیدار کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

بیانیه روز جهانی قدس
کنگره ملی شهدای اردبیل:

بیانیه روز جهانی قدس

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید
وصیت‌نامه شهید «معرفت‌الله آدینه»:

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.