آخرین اخبار
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

جهاد تبیین، تداوم دفاع مقدس روحانیون و علما است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) گفت: روحانیون نقش مهمی در روشنگری افکار عمومی، ساخت فرهنگ ناب ملی و ترویج فرهنگ اسلامی دارند.
اشتراک گذاری
11 خرداد 1402
144 بازدید
منبع : سبلان ما
کد مطلب : 5843

سردار غلامحسین محمدی اصل  فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) ظهر امروز در اجلاسیه شهدای روحانی استان اردبیل به نقش روحانیت در عرصه های انقلاب اشاره کرد و گفت: در فتنه‌های اخیر علما و روحانیون با حضور مؤثر در سنگر جهاد تبیین سعی کردند تا واقعیت‌ها را به مردم بیان کرده و وظیفه روشنگری را انجام دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: روحانیون قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سنگر ترویج فرهنگ و شهادت حضوری مستحکم داشتند و توانستند نقش بی‌بدیل خود را انجام دهند.

محمدی اصل از اردبیل به عنوان مهد تشیع یاد کرد و گفت: فرهنگ تشیع از این خطه به سایر مناطق کشور صادر شده و توسعه و ترویج آن را در مناطق مختلف کشور شاهد هستیم.

وی از شهدا به عنوان شناسنامه عزت و عظمت دیار سبلان نام برد و گفت: شهدای روحانی همچون سایر شهدا در دفاع از این مرز و بوم، جان در طبق اخلاص گذاشته و مجاهدانه در سنگرهای مختلف حاضر شدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان جنگ امروز را جنگ اندیشه‌ها، باورها و اعتقادات عنوان کرد و گفت: در این جنگ  دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا در مسیر اندیشه جوانان و نوجوانان ما انحراف ایجاد کند اما علما با روشنگری و جهاد تبیین باید سعی کنند تا حقانیت این نظام را به درستی تبیین کنند.

محمدی اصل گفت: نسل آینده باید بداند که در سایه مجاهدت‌ها یک وجب از خاک این کشور به بیگانگان داده نشد بلکه در تاریخ معاصر ایران نقطه درخشان و ماندگاری است که آیندگان از آن به نیکی یاد خواهند کرد.

وی تصریح کرد: علما در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جنگ امروز صدای ترویج اسلام و جهاد تبیین و روشنگری بوده و هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.