آخرین اخبار
همزمان با آغاز هفته بسیج؛

جهادگران علم و فناوری اردبیل تجلیل شدند

جشنواره جهادگران علم‌وفناوری همزمان با آغاز هفته بسیج در اردبیل برگزار شد.
اشتراک گذاری
29 آبان 1402
101 بازدید
کد مطلب : 8163

جشنواره جهادگران علم‌وفناوری پیش از ظهر امروز با حضور جهانبخش عطایی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، فاضل احدیمسئول بسیج علمی،پژوهشیو فناوری، جبرائیل رزمجو معاون علمی و پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی، یوسف عباس‌پور  رئیس پارک علم‌وفناوری استان اردبیل و جمعی از مخترعین، مبتکرین و فناوران بسیجی همزمان با آغاز هفته بسیج در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

عطایی در این مراسم به تبیین بیانات مقام معظم رهبری درباره علم و دانش پرداخت و گفت: علم و ایمان دو بال رشد و تعالی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه عرصه علم‌وفناوری بسیج تسهیل‌گر است، گفت: نقش بسیج در شناسایی و تقویت استعداد نخبگان، افراد اهل فکر، ایده و صاحب نظر نقش تسهیل‌گر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به تبیین نقش آفرینی‌های بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، اقتصادی و سیاسی پرداخت و گفت: فرهنگ بسیج، عامل پیشرفت کشور و امیدآفرین در مواقع بحرانی است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه‌جا حضور فعال و مثمرثمر دارد گفت: امروز نقش بسیج اقشار از خانه تا وزارتخانه نقش هم‌افزایی و برطرف کردن مشکلات مردم و موانع پیشرفت کشور است.

عطایی به جشنواره علم‌وفناوری اشاره کرد و گفت: حمایت بسیج از نخبگان علمی حمایت معنوی و پشتیبانی مادی و تسهیل‌گری در امور است.

وی به دوران کرونا اشاره کرد و گفت: بسیج با عمل به هنگام و تعریف ساختار یار و یاور جامعه پزشکی در کنترل این ویروس منحوس بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) تصریح کرد: بسیج ذخیره تمام نشدنی، الگوساز و مایه امید ملت ایران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.