آخرین اخبار
استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل:

جنایت غزه سند رذالت صهیونیسم است

استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل گفت: جنایت غزه سند رذالت و دون همتی سران صهیونیسم جهانی است که روح بشریت را جریحه دار کرد.
اشتراک گذاری
29 مهر 1402
119 بازدید
منبع : مهر
کد مطلب : 7955

حجت الاسلام حسین نوری اظهار کرد: صهیونیسم جهانی با بهره گیری از سکوت جوامع بین المللی و حامیان غربی بدترین جنایت را در حق انسان‌های بیگناه انجام می‌دهد و سکوت مرگبار کشورهای منطقه بر این جنایت دامن می‌زند.

وی با اشاره به اینکه ادامه این جنایت‌ها معادلات منطقه‌ای را به هم خواهد زد، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی می‌داند که اگر خروش ملت‌های آزادیخواه و مسلمان به پا شود هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر این سیل سهمگین دوام بیاورد.

استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل افزود: ریشه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیسم در شرک و نفاق و کفر است و در قرآن کریم نیز به صراحت از این قوم به عنوان فتنه انگیز آخرالزمان یاد شده و قطعاً عاقبت آنها هلاکت و نابودی خواهد بود.

نوری محور مقاومت را پیروز این نهضت عظیم برشمرد و گفت: طوفان الاقصی نشان داد که شکست بلوک عربی – عبری دور از دسترس نیست و قطعاً پیروزی نصیب جبهه مقاومت و انتفاضه فلسطین خواهد شد.

وی ادامه داد: امت اسلامی نباید در برابر این جنایت‌های بیرحمانه غاصبان صهیونیسم سکوت اختیار کنند بلکه با پشتیبانی از جریان مقاومت بر همراهی و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین پافشاری کنند تا در نهایت هیمنه پوشالی صهیونیسم شکسته شود.

تحلیلگر مسائل منطقه‌ای و سیاسی تصریح کرد: آمریکا با پشتیبانی از رژیم جعلی صهیونیسم اصلی ترین عنصر تشدید جنایت‌ها در غزه است و باید از جوامع جهانی به حرمت انسان‌ها کنار گذاشته شده و بیش از این در پایمال شدن خون بی‌گناهان سهیم نباشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.