آخرین اخبار

جلسه هماهنگی استقبال از پیکر شهدای تازه تفحص شده در اردبیل برگزار شد

با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسئولان ایثارگران نیروهای مسلح جلسه هماهنگی استقبال و تشییع پیکر سه شهید تازه تفحص شده اردبیل برگزار شد.
اشتراک گذاری
24 اردیبهشت 1402
143 بازدید
منبع : نوید شاهد اردبیل
کد مطلب : 5139

به منظور هماهنگی تشییع پیکر و استقبال از سه شهید تازه تفحص شده استان اردبیل، روز شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه جلسه‌ای با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسئولان ایثارگران نیروهای مسلح در محل جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل برگزار شد.

داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در ابتدای جلسه با اشاره به این‌که استان شهیدپرور اردبیل بار دیگر با ورود پیکر پاک سه شهید تازه تفحص شده، رنگ و بوی شهادت می‌گیرد، تصریح کرد: مردم شهیدپرور استان اردبیل بار دیگر با حضور پرشور خود در مراسم استقبال از پیکر شهدای تازه تفحص شده، بار دیگر اعتقاد و باور راستین خود به فرهنگ متعالی ایثار و شهادت را به رخ می‌کشند و با استقبال پرشور از پیکر این شهیدان، ولایتمداری خود را اثبات می‌کنند.
داور نوری افزود: پیکر مطهر این شهدای والامقام «صفر رجبی» اهل سلطان آباد شهرستان اردبیل، شهید «نصرت‌اله منصورپور» اهل هشجین شهرستان خلخال و شهید «یوسف اصغری» اهل قصابیه شهرستان مشکین‌شهر طی فرآیند آزمایشات ژنتیکی (DNA) شناسایی شده تا خانوادۀ عزیز شهید بیش از این انتظار نکشند.
نوری افزود: این شهیدان والامقام در عملیات های خیبر و والفجر یک،  در مناطق عملیاتی جزیزه مجنون و شرهانی به درجه رفیع شهادت نایل شده‌اند.
در ادامه، با مشورت و هم‌اندیشی اعضای جلسه، برنامه‌های استقبال و تشییع پیکر سه شهید معظم به تصویب رسید و مقرر شد استقبال از پیکر مطهر شهیدان روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت در فرودگاه اردبیل برگزار و همچنین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر سه شهید والامقام روز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه با حضور مردم شهیدپرور استان در اردبیل، مشگین‌شهر و خلخال انجام شود.
منبع:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.