آخرین اخبار
مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل:

جانبازان و ایثارگران پیروان قیام عاشورا هستند

«فیضی» گفت: جانبازان و ایثارگران پیروان قیام عاشورا هستند و با جانفشانی های خود در دوران دفاع مقدس امنیت و آرامش را برای ایران فراهم کردند.
اشتراک گذاری
07 آبان 1402
115 بازدید
کد مطلب : 7988

«مهدی فیضی» مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل عصر روز گذشته (شنبه) با حضور در منزل «عباس اصغری» از جانباز و ایثارگران دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

فیضی در این دیدار اظهار داشت: جانبازان و ایثارگران پیروان قیام عاشورا هستند و با جانفشانی‌های خود در دوران دفاع مقدس امنیت و آرامش را برای ایران فراهم کردند.

وی افزود: دیدار با جانبازان آرامش خاصی به انسان بخشیده و رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان  دوران پر افتخار دفاع مقدس را تداعی می‌کند.

این مسئول با تاکید بر اینکه زحمات و از خود گذشتگی‌های شما دلاورمردان دوران دفاع مقدس به هیچ وجه با  زبان قابل بیان نیست افزود: به داشتن ایثارگران و سرافرازانی، چون شما افتخار می‌کنیم و محتاج دعای خیرتان هستیم تا در مسیر خدمت رسانی به مردم توفیق یابیم.

فیضی گفت: جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس که صبورانه پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند بهترین الگوی ما بوده و همه ما وظیفه داریم با ارج نهادن به مقام شامخ آن‌ها و در راستای حفظ ارزش‌های والای این انقلاب  و میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا و با تاسی از عزم و اراده آن‌ها بیش از گذشته گام‌های محکم و استواری برداریم.

در پایان این دیدار با اهدا، لوح سپاس از همکار جانباز اداره کل دامپزشکی استان تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.