آخرین اخبار
دبیر اجرایی کنگره شهدای استان اردبیل عنوان کرد؛

برگزاری ۱۰ پیش اجلاسیه شهدا تا اجلاسیه نهایی کنگره شهدای استان

دبیر اجرایی کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل گفت: ۱۰ پیش اجلاسیه شهداء از جمله؛ اجلاسیه دانش آموزی، فرهنگی و عشایری تا آغاز اجلاسیه نهایی کنگره شهدای استان در 26 مردادماه امسال، برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
27 فروردین 1402
195 بازدید
کد مطلب : 4088

علیرضا حسن‌زاده، دبیر اجرایی کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با تشریح جزییات اقدامات ستاد کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل گفت: ۱۰ پیش اجلاسیه شهداء از جمله؛ اجلاسیه دانش آموزی، فرهنگی و عشایری تا آغاز اجلاسیه نهایی کنگره شهدای استان در ۲۶ مردادماه امسال، برگزار می‌شود.

وی شعار کنگره شهدای استان اردبیل را “از کربلا تا چالدران و از چالداران تا دفاع مقدس و مدافعان حرم” عنوان کرد و گفت: ۲۴ کمیته اجرایی در زیرمجموعه ستاد کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان فعال است.

دبیر اجرایی کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان از طرح آبرسانی به روستاها در قالب برنامه های اجرایی کنگره خبر داد و گفت: در سال گذشته به ۲۶ روستای محروم، آبرسانی انجام شده و امسال نیز تمامی روستاهای فاقد آب شرب بنام شهدای استان اردبیل، آبرسانی صورت می‌گیرد.

ایشان، برنامه ریزی برای احصاء و رفع مسائل و مشکلات استان با نام و یاد شهداء را از اقدامات این کنگره در یکسال گذشته دانست و افزود: با تلاش گروههای جهادی بسیج سازندگی استان، یک مدرسه ثابت احداث و افتتاح خواهد شد.

علیرضا حسن‌زاده افزود: جهاد دانشگاهی استان ۵۰ درصد هزینه ناباروری ۳۴ زوج نابارور را به‌عهده داشته و همچنین ۳۴۰۰ بوستان در سطح استان با تلاش شهرداران بنام شهدای استان احداث می‌شود.

ایشان تصریح کرد: کارگاه‌های آموزش نویسندگی با محوریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد که با تربیت ۵۰ نویسنده و با نظارت اساتید مربوطه، ۳۴۰ عنوان کتاب تدوین و چاپ خواهد شد.

حسن‌زاده ادامه داد: ۸۶ عنوان کتاب در سال ۱۴۰۱ و ۳۸ عنوان کتاب در سال ۱۴۰۰ چاپ شده و الباقی نیز در سال ۱۴۰۲ چاپ یا تجدید چاپ خواهند شد.

وی بیان کرد: پیگیر چاپ کتاب شعر شهدای استان هستیم و جلد اول آن تا برگزاری اجلاسیه نهایی بصورت دو بیتی به زبان فارسی و ترکی بنام خود شهیدان چاپ خواهد شد.

ایشان به فعالیت سایت کنگره شهدای استان به آدرس ardmc.ir و کانال های مکمل آن در بستر پیام رسان های داخلی و خارجی اشاره کردند و گفتند: با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل انشاا… در روزهای آینده شاهد راه اندازی سایت زیارت مجازی شهدای استان خواهیم بود.

وی گفت: ساخت کلیپ، موشن‌گرافی و مستند با موضوع شهدای استان برنامه ریزی و انجام می گیرد و برنامه تلویزیونی شهیدگاه “ویژه کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان” نیز روزهای پنج شنبه از شبکه سبلان در حال پخش است.

ایشان در پایان از رونمایی انیمیشن شهید بالازاده در اجلاسیه نهایی کنگره شهدای استان و ساخت و نصب المان کنگره شهداء در تمامی شهرهای استان خبر داد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

بیانیه روز جهانی قدس
کنگره ملی شهدای اردبیل:

بیانیه روز جهانی قدس

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید
وصیت‌نامه شهید «معرفت‌الله آدینه»:

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.