آخرین اخبار
یادواره شهدای دهستان نقدی‌علیا در مشگین‌شهر

امام جمعه اردبیل: ما نیازمند یاد شهیدان هستیم، چرا که این جلسات و یادواره‌ها برکات دارد

یادواره شهدای دهستان نقدی علیا با سخنرانی«آیت‌الله عاملی» در دهستان نقدی‌علیا در شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد.
اشتراک گذاری
09 آذر 1401
260 بازدید
کد مطلب : 1265

یادواره شهدای دهستان نقدی علیا با سخنرانی«آیت‌الله عاملی» در دهستان نقدی‌علیا در شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد. امام جمعه اردبیل در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره  شهدا گفت: شهدا از جان خود گذشتند، سلحشورانه مبارزه کرده و آمادگی خودشان را برای قطعه قطعه شدن در راه خدا اعلام کردند، اکنون سال‌ها بعد از رفتنشان ما را شریک نور خودشان کردند و ما می‌توانیم با شرکت در مجالسی که به یاد آن‌هاست، نورانیت آنان را برای خودمان به ارمغان ببریم. این یک سخاوت بی‌نظیری است که شهدا دارند، این مجالس و محافلی که ما برقرار می‌کنیم، به دلیل نیاز ما به این مجالس است. ما نیازمند یاد شهیدان هستیم. چرا که این جلسات برکات دارد و من تشکر می‌کنم از تک تک عزیزان، مخصوصا جوانانی که باعث می‌شوند یاد و خاطره شهیدان برای ما زنده شود.
وی در ادامه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ شناخته‌شده‌ى خود، یک پدیدۀ بى‌نظیر است؛ یعنى پدیده‌ای است که ولادت و رشد و نماى آن، در صحنه‌ى انقلاب، آن هم در عرصه‌ى دشوارترین آزمون‌هاى انقلاب بود. در اول جنگ، سپاه چیز کوچکى بود؛ طفل تازه به دنیا آمده‌اى بود؛ منتها تغذیۀ صحیح و پى‌درپى این موجود پدید آمده‌ى در بستر انقلاب اسلامى از مواد جارى انقلاب، او را خوش‌بنیه و قوى و بالنده کرد، تا آن روزى که حقایق انقلابى، اولین معجزه‌نمایی‌ها را به دست این جوانان در جبهه انجام داد: توده‌هاى بى‌شکل، به شکل یگانهاى منظم درآمدند؛ عشق‌ها و شورهاى بى‌مهار، در چارچوب قواعد و قوانین زبدۀ رزمى مشغول کار شدند؛ عشاق فداکارى و جهاد، راه منطقى و عاقلانۀ جهاد موفق و منظور نظر پروردگار را در تجربه‌ها پیدا کردند. هر کدام از اینها، یک مرحله‌ى حرکت شما به پیش بود.

آب شرب پایدار و بهداشتی روستای «نُقدی علیا» مشگین شهر  با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به بهره برداری رسید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.