آخرین اخبار

بررسی برنامه‌های اجرایی کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید اردبیل

در جلسه‌ای با حضور استاندار اردبیل و فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) و جمعی از رئسا و دبیران کمیته‌های اجرایی کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل برنامه‌های نهایی این کنگره مورد بررسی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
31 خرداد 1402
137 بازدید
کد مطلب : 6747

دیروز (سه‌شنبه) در سالن جلسات شهید «باهنر» استانداری اردبیل، با حضور «حامد عاملی» استادار اردبیل و رئیس ستاد و «غلامرضا محمدی اصل» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) و دبیر کل کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید اردبیل، برنامه‌های عملیاتی و اجرایی اجلاسیه نهایی این کنگره مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که دبیران و رئسای کمیته‌های اجرایی کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل نیز حضور داشتند استاندار اردبیل به تسریع در جمع بندی محتوای این رویداد بزرگ استان اشاره و معرفی برترین‌ها و شاخص‌های استان اردبیل در محتوای برنامه‌های اجرایی این کنگره تاکید کرد.

فرماده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل به اهمیت هر چه بهتر اجرا شدن قسمت‌های مختلف برنامه‌های این کنگره در شان و منزلت شهدای والامقام اردبیل اشاره و به تولید محتوای اثرگذار در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

سرهنگ «شکر عبدی» جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل نیز با در نظر گرفتن استقبال با شکوه مردم انقلابی اردبیل در برنامه‌های فرهنگی در خصوص گرامیداشت مقام شهدای استان، به ضرورت در نظر گرفتن مکان مناسب برای برگزاری این برنامه بزرگ فرهنگی و انقلابی اشاره کرد.

در این جلسه سرهنگ «علیرضا حسن‌زاده» دبیر اجرایی کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل ضمن گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای اجلاسیه نهایی این کنگره به ضرورت هماهنگی‌های، همکاری‌ها و هم افزایی‌های لازم بین کمیته‌های اجرایی این کنگره در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این رویداد مهم و ارزشی استان تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.