آخرین اخبار

انتقاد تند فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از عدم حضور مسئولان اردبیل در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام

سردار محمدی اصل در جلسه کنگره بزرگداشت ۳۴٠٠ شهید استان در حضور استاندار اردبیل از عدم حضور مسئولان در مراسم تشییع پیکر ۱٠ شهید گمنام در اردبیل انتقاد کرد.
اشتراک گذاری
25 دی 1401
276 بازدید
کد مطلب : 1943

سردار محمدی اصل روز یکشنبه در جلسه کنگره بزرگداشت ۳۴٠٠ شهید استان که با حضور استاندار اردبیل برگزار شد، از عدم حضور مسئولان در مراسم تشییع پیکر ۱٠ شهید گمنام در اردبیل انتقاد کرد و گفت: در شرایطی که بزرگداشت نام و راه شهیدان وظیفه‌ای انقلابی است که نباید از آن غفلت کرد، اما آنچه مایه تأسف است عدم حضور مسئولان در مراسم اخیر تشییع پیکر شهدای گمنام اردبیل در کنار مردم قدرشناس استان در این مراسم بود.

وی با بیان اینکه مسئولان در این گونه امور باید حضور ملموس و پررنگ و قابل توجهی در کنار مردم داشته باشند، افزود: مسئولان باید بدانند مسئولیتشان میراث‌ مجاهدت و رشادت و فداکاری‌های چه کسانی است و بدانند که ضامن موفقیتشان همین شهدا هستند؛ لذا نباید لحظه‌ای نسبت به آنان دچار غفلت شوند و کمترین انتظار از آنان در این رابطه حضور گرم و پرشور آنان در چنین مراسماتی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان همچنین از کم‌کاری برخی مسئولان در اجرای برنامه‌های کنگره بزرگداشت ۳۴٠٠ شهید استان اردبیل انتقاد کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

بیانیه روز جهانی قدس
کنگره ملی شهدای اردبیل:

بیانیه روز جهانی قدس

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید
وصیت‌نامه شهید «معرفت‌الله آدینه»:

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.