آخرین اخبار

استاندار اردبیل: تهدید دشمنان با قدرت فرهنگ ایثار و شهادت دفع‌شدنی است

استاندار اردبیل گفت: تمام تهدیدها و نیرنگ‌های دشمنان با توسل به قدرت فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت دفع‌شدنی است.
اشتراک گذاری
29 مرداد 1402
132 بازدید
کد مطلب : 7736

 سید حامد عاملی صبح امروز در کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل در سالن ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل اظهار کرد: ما امروز در محفل بهترین انسان‌ها و هم ردیف اولیا و مقربان درگاه الهی هستیم و از زحمات معنوی آنها در مسیر اعتلای نظام اسلامی بهره می‌جوییم.

وی با قدردانی از حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و مسئولان در محفل شهدا تصریح کرد: امروز روز پرافتخاری برای مردم استان اردبیل است که در تاریخ این استان از آن به نیکی و ماندگاری یاد خواهد شد.

استاندار اردبیل گفت: به برکت خون شهدا بارش رحمت الهی را در این مرز و بوم شاهد هستیم و هر روز بر عزت و عظمت این ملت افزوده می‌شود.

عاملی نقش اردبیل را در یکپارچه کردن ایرانی اسلامی ترویج و نشر مذهب تشیع یادآور شد و افزود: اردبیل به وجود سه هزار و ۴۰۰ شهید پرافتخار و صدها ایثارگر، جانباز و آزاده افتخار می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این شهدا ادامه‌دهنده راه عزتمند مکتب حسینی بودند که لحظه‌ای از مرام امام حسین و یارانش کوتاه نیامده بلکه در این سنگر سعی کردند عزت و عظمت کشور را حفظ کنند.

عاملی با قدردانی از تلاش ۲ ساله دبیرخانه برگزاری کنگره ۳ هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل اضافه کرد: در این ۲ سال یادواره‌ها، اجلاسیه‌ها و رویدادهای مختلف فرهنگی، هنری با هدف نشان دادن عظمت شهدا برگزار شد که جا دارد از دست‌اندرکاران قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: در سایه این شهداست که امروز کشور ما در اوج غرور و عزت است و هیچ تهدید دشمن و نیرنگ آنها نمی‌تواند به این انقلاب صدمه وارد کند.

استاندار اردبیل عامل صیانت‌کننده انقلاب اسلامی را به عنوان قدرت نرم خون شهدا و مجاهدت آنها اعلام کرد و ادامه داد: ما باید قدر این سرمایه‌های عظیم را بدانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.